17 11 2014

yoklama

ay of pof puf
geldim de geri gidicem blog
farkindayim gayet sktirettik birbirimizi
ama gecici sure
oyle oz le dim
de bir bakayim dedim

pek yakinda ..

 ;)

optum de gittim Xx

yalniz olmak zor zanaat azizim
oyle zor ki
hatta o kadar zor ki duvarlarla konusmak bile gelmio insanOgluyahutKizinin icinden
bi kadeh taki, en ziftinden
aka doke saca yana
sonra az da su
eh biraz da kalp ezintileri curukleri
e ruhta orostopolluk da olunca
degmeyin yalnizliga
tralalalalalaa
ennnn guzel zamanlari yalnizligin
sehirler yalniz
orospulasmis sehirler
kimler gecmekte altindan ustunden
isin kotusu yagmurlar da yagmio artik
ama en guzeli de yalnizlik iste
nasil da klise yalnizlik
ah cok yalnizim
ah oyle yalniziz ki duvarlarla konusuyoruz
hasssiktir ordan ne duvari
kim duvarla konusur
konusuyorum bak ben cidden diyen kendinden korkan
bi duvar napar ki insana
en fazla kafa atarsin
kan icinde kalir kafanin sag ust tarafi
bide cok aciyo blog kafayi yatagin kenarina vurunca
daha kafami duvarlara vurmak deyimini deneyimlemedim
bu kafayla da deneyimlemek yazmak ayri bi basari
bi kucuk tek basina
hi bide duvarlar aahahshahaha. .

en cok da bile isteye vurunca aciyo

bilmeden yapilan hersey mubah blog

lOllA

zakkum sarkilari ah
sonradan girdi hayatimiza hep
iste bunlar hep zakkum

cehennem cicekleri
zehir kokulari
Mmm

ben zor batarim
zor yara alirim
zor acirim ben

.)
zor yikilirim ben
zor kanarim ben
neler oldu senden once
bilsen

zakkum der ki kac kurtar kendini .)

vazgecmek oyle guzeldir ki
agrinin ta kendisi
hele boyle zamanlarda
ah
kalp ne guzel agrimakta
ne guzel sizlamakta burunla dudak arasindaki o yer
halbuki o yere burnunun ucuyla dokunur o sevilen sey, o koku..

ahhh

ne guzeldir vazgecebilmenin gizli oznesi
hele vazgecislerde ustaysa kalp-ruh-beden

kalp iste

alti ustu kalp

ruh daha guclu

daha guzeldir .)

vazgecislerimize .)




lOllA

9 07 2014

rraagghhhhhhh



behzat gerçeker ve funda arar gercegi var bu hayatta

ta kendileri


aaaggghhhhhhhh

t ı r n a k l a r ı m
   a v u ç l a r ı m a  g e ç m e k t e  d i n l e r k e n  &  i z l e r k e n . .


klipte bisey var dostlar
ve ben o neyse bulamıyorum
mideme kramplar
kalbime bıçaklar saplanıyo keyiften
orgazm hali nerdeyse

nasıl guzel insanlar yaaaa

ey allaaaaam
konuyu biliyosun

benden selaaaam soyleeeeeyin butuuuuun asklarimaaaaa

t r a l a a a l a l a l a a l a a 

26 06 2014

Shakespeare ID

pellet or not pellet! That' the question !

sign: lOllA Shakespeare

asushushausha

optum de gittiiiiiiim a dostlaaaar

Bir guzelden haberler var,
o minik pespembe minik agzindan dinleyelim biyrin .)

 once guzelligimizi gorun a dostlaar ;)





"Annem hiç benim fotografımı paylaşmadı fakat evde bir de ben varım.  
Komşunun bahçede  doğdum ve  bu bahçede büyüdüm. Annem beni 2013 Şubat'ta , evdeki kör bebe kardeşimi ise Temmuz'da doğurdu. 
Bütün hayalim kapağı eve atmaktı. Hep bunun için uğraştım. 
O zeytin agacı bizden neler çekiyor, oradan 2. kat penceresine atlayıp telleri ne çok çımırdım. :)) 
Kapıyı açık bulduğum zaman koşup yataklarına yattım. 
Ama yok, hep dışarı çıkarıldım :/
Çok ta yaramazdım, en çok caddeye ben kaçıyordum. 
Sonra bir kaza geçirdim tabi, belden aşağım sürükleyerek yaşadım bir süre.
Çok güzel tedavi olunca felç kalmadım, tamamen iyileştim.
Fakat babam dedi ki: "bu kızana gelir, fakat illa ki çatısı zarar görmüştür doğuramaz. Bunun kısırlaşması lazım". Ama kendi asla bu ameliyatı yapmaz. 

Neyse beni kısırlaştırdılar. 
Ameliyat sonrası bakımı evde yapıldı tabiiii ve bundan sonra dışarı çıkmadım. Ooh hayalime kavuştum. :) Ama evde 4 kediyiz. 
Ve ben çoook yumuşak huylu, çook sevgi dolu bir hanımım. :)) 
Bana bir yandan başka bir ev arıyorlar. 
Fakat annem daha önce çook titizlenmesine rağmen, hiç bir sahiplendirmeden memnun kalmadığı için çok korkuyor. 

Beni alan sonradan: "aay evleniyorum, aay çocuğum olacak, alerjim var, taşınıyorum,  tırmalıyor, pençeliyor, aay mutfağa giriyor, aay buzdolabının üstüne çıkıyor" demiyecekmiş çünkü. 
Biz kediyiz yahu,  bütün yüksek yerler bizden sorulur.  
Peygamber Efendimiz (sav) bizim su içtiğimiz kaptan abdest almış. Siz ondan daha mı iyi biliyorsunuz aaaa ;)
Bir kaç arkadaşı annemden heveslenip, beni  istiyor. 
Fakat beni daha önce hiç kedi bakmayana da vermezmiş. 
Farkında değil, 'armudun sapı, üzümün çöpü' derken ben başına kalacağım. ;) "

beeen bu hikayenin sonunu biliyorum ya hadi susayim yoksaaa BademGuzelinin anasi sacimi basimi yolicik lililililililililllliiiiii ;)

oper de giderim herkesi teeek tek

ps: basvuru once bana sonra KEDILITEYZE' ye
vermem ayol ikisinin de ulasim bilgislerini alalala ;)


Yağmurdan o kadar çok bahsedildi ki,
artık öyle rahat yağmaktan vazgeçti,
Caddeleri ıslatmakta sadece,,
Kelime oyunlarından da vazgeçti şair,
Söylemek istediği ne varsa düz ayak kurmakta cümlelerini,
sol kolunun ağrısıyla. .
Çocuk dışarda oynamaktan vazgeçti,
kapalı kapıların arkasına hapsetti kendini. .
Şair çocuğu yazmakta yağmurda,
yağmur şairi ıslatmakta. .
Geçmişte kalan her ne varsa usul usul ağlaya ağlaya çekilmekte şimdi,
ama iyi ama kötü. .
Zaman da hala akmakta tahta mutfakların kör ışıklarında,
raflarda çürümüş bakırlar,
bakla oda nohut sofa. .
Konakların cumbalarında kaldı gelinler, kasnaklarını attılar. .
Fesleğen kokulu çamlıca akşamlarının ruhu da bitti,
gülleri solduğunda. .
Bahçede kalan soğuk mermer masaların üzerinde unutuldu gül desenli nihaleler,
pazarlara düştü. .
ve gülboncukları gözyaşlarıyla yeniden yıkandı. .
Belki eski bir Kordon beyefendisiydi file çorabını sevdiği yosmanın katili. .
Adalara yolu düşen her kim vardıysa da, vazgeçtiler yağmurun kokusundan. .
Çünkü artık yağmurlar sadece caddeleri ıslatmakta,
bir şairin geçmişinde bıraktığı çocukluğunu kapalı kapıların arkasından çıkarmaya çalışırken. .
Hayat zor. .
Sus dedin ya,
Hayat bitti. .

LoLLa

3 yil sonra gelen edit burda

18 05 2014

ALLAH BÜYÜK

Aaaah o gemilerin güvertelerinde dans edip yiye içe sıça televizyondan ah vah edenler,
aah o t-bone'leri gevrete gevrete yerken alınan kara haberlere üzülmüş gibi yapanlar
ALLAH BÜYÜK
inanan da, inanmayan da bilir bunu ALLAH BÜYÜK
öyle bir çıkıyor ki,,

Çıksın da..

"bir avuç kömür için bir ömür" klişeleri yine,
bir parça ekmek için verilen bir minik canı unuttular, unuttunuz
bir avuç kömür için can verenleri mi hatırlarsınız sizler

Minicik cana başımız sağolsun diyemeyen bir varlık,
"olur böyle şeyler fıtratında var bu mesleğin" demiş,
neden şaşırdık ki?


Bakalım onun bir evladı ölsün, onun bir torunu öldürülsün,
onun kardeşi, evladı yer altında nefessiz can versin,

De,
görelim fıtratı o zaman,


Kutulara kaldırılan paralar fazla gelir kefenlere,
süslü mezarlara da haydi haydi..

Yani

BERKIN,
bak ablacım amcaların abilerin de geldi yanına..
Demiştim daha çok kötü şeyler olacak, yanına çok can göndericez demiştim,

Berkin, abilerine amcalarına üzülmemelerini söyle,
arkanızda kalan bizler hesaplarını sora sora geliyoruz,
bir avuç da olsak..

RAHAT UYUYUN