!

!

"..Gencecik kızını toprağa veren gözü yaşlı baba Erol Taşlı, “Aynı noktada kaçıncı kaza? Aracı gördük, kızımın halini de... Hızının 100 km’nin üzerinde olduğu söyleniyor. Orada sınır 50. Görüntüleri toplayıp bu işin peşini bırakmayacağız” dedi.



Evlat acisi, hayvan acisi, ana baba acisi, kardes acisi..
Hepsi ayni..
Birbirinden beter..

Orospu dölü yuzunden bir canli daha, bu sefer insan..

Ha hangisi daha cok acitti?
Beni hala kedi acisi..

Eger bir gun boyle serefsizce bir cinayet islersem, ki bilmeyerek kazaen hata etc degildir bu hiz meselesi, allah bana da evlat acisi yasatsin ki, yaptigim orospu cocuklugunun azabini cekeyim.

Ps: hea bide ruzgar cetin denen katil ,)

lol


9 OCAK 2016 SAAT 18.00
Eryaman ozenkent kavsaginda anasinin amı hiziyla giden orospunun dölü:

İNŞALLAH EVLADIN GEBERSİN, EGER O KEDİYİ GÖRÜPTE DURMADAN ÇARPTIYSAN.
EVLADININ KULAGINDAN AKAN KANA BULAS INSALLAH
VE GEBERSIN EVLADIN AYNI SEKILDE ACILAR ICINDE CAN CEKISE CEKISE
OROSPUNUN DOLU PUST AMIN EVLADI
GEBERSIN EVLADIN ACILAR ICINDE
TEZ ZAMANDA
ICIM YINE DE SOGUMAZ OROSPUNUN DÖLÜ

GÖRE GÖRE, BİLE BİLE ÇARPTIYSAN
GÖRDÜĞÜN HALDE DURMADIYSAN;

SENİN DE EVLADIN ÖLSÜN İNŞALLAH
AYNI ŞEKİLDE EVLADIN CAN ÇEKİŞSİN
EVLADININ DA KULAĞINDAN KAN AKSIN
EVLADININ DA CİĞERİ PATLASIN
İNŞALLAH
EN KISA ANDA
DİLİYORUM CANI GÖNÜLDEN
EVLADININ ACISIYLA SINAN
EVLADIN DA CAN ÇEKİŞSİN İNŞALLAH
ACILAR İÇİNDE CAN VERSİN
İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA DİLİYORUM BÜTÜN KALBİMLE

olay: eryaman ankara özenkent kavşağı

9 ocak 2016
18.00 civarları

Berkin,
Ablacim..

Soguk buralar,
Zemheri kis

Kedilerin kopeklerin kucukBuyuk hayvanlarin masum bebeklerinin dondugu aylardayiz
Insanlardan geceli cok oldu ben..

Kizma ablacim,
Insanligimdan, insanliktan geceli cok oldu, ben..
Gittiginden beri..

Berkin..

Cok soguk buralar Berkinim
Artik, epeydir daha soguk ayaz..

Ablacim..
Ekmekler dugumleniyor..
Bogazindan haramlari gecirenlere degil de, bizlere dugumleniyor..

Ablacim,
Usume nolur..

Guzel uyu ablam,,
Rahat uyu..


Cok sevdigin birinden ayrildiginda
Yani ayrilikta,

Kemiklerin agrir
Bakakalirsin arkasindan
Ne sesin cikar ne nefesin akar
Halbuki bitti demissindir
Guclusundur iyisindir
Dayanirsin
Gozlerin baska bakar ayriliga
Derin nefesler almaya calisirsin

Ama sonra..

Yikilsin duvarlar
Yikilsin evler
Sonsun isiklar
Aglasin sehir

Koyar...

Ps: isBu yillar oncesinin ayriliginin ozetidir,
Akla gelir,
Sizlatir,,

O kadar.


11 10 2015

Berkin..

Goruyo musun Berkinim olanlari?

bak yine oldu berkin,
ayni sana yapilan gibi,,

ama sen giderken yas tutmadi tr,

tr yani turkiya, yada turkiye cumhuriyeti dedikleri yer
uzerinde yasadigimiz yer.

Usuyo musun Berkinim halen?
alisabildin mi gittigin yerlere?
ah nasil oldugunu bilsem,
olurken ne hissettigini bilebilsem,
belki su insan kiligimla daha cok aci cekerim de vicdanim belki biraz olsun ne hissettigimi anlatir bana,,

Berkin,
ablacim..

Nurlar icinde uyu,,

toprak altindaki cocuk bedenin,,

BERKIN
ABLACIM
CANIM..
UYU ABLAM...




Icim curumus
uzulemiyorum

bunca vefata ragmen, bunca aciya ragmen, bunca katliama ragmen soylemek istedigim baska seyler var,,

yavru kedi haberini gordum tesadufen.
yavru kediye tekme vuran cismin haberine rastladim tesadufen,

DILERIM KI YASADIGIMIZ YERYUZU TOPRAKLARI UZERINDE HERHANGI BIR HAYVANA,
OZELLIKLE KEDI VE KOPEGE DEGIL SADECE,
HERHANGI BIR HAYVANA BILEREK ZARAR VEREN, YASANMASINI TAHMIN EDEMEYECEGI ve AKLININ ALAMAYACAGI ACIYLA YASASIN UZUN SENELER..

VE DILERIM KI SEVDIGI HERSEYIN EN ACI SEKILDE KAYBINA BIZZAT TANIKLIK ETSIN,

BUTUN KALBIMLE DILEDIGIM TEK SEY BU


4 09 2015

Adam' a . . .

Adam,

haberlerim var sana .)

kaza yaptim, ama iyiyim korkma .)
herife bodoslama daldim gobekten
bide dolmusa :S
gene iyi adammis herifin yuzune yuzune y.vsak dikkat etsene diye cemkirdim :/
sukur dayak yemedim, efendi adammis saygili adammis :/

hi bide senin sektorune dalis yaptim ben, tasarlamalar sunlar bunlar bisiler bisiler bikbikbik

suan nacizane asamalar merhaleler falan da filan,


amma gel gor ki,

zormus bu javalar scriptler be adam :)
sen bana anlatirdin, ben oyle mel mel bakardim

meger ne doluymus kafan adam,
o guzel kafan hep hinliklere calisir, baska alemleri dusunur sanardim ben adam,
meger ne doluymus o guzel kafan .))
ah essek kafam ...

seeen benle ilgilenmiyosun bikbik,
yaw hatun bi dur isim var

oooof of

yaa boyle adam iste,

arada gelirim ben yine,
haberler biriksin de .)

operim adam, ellerinin uzerindeki o sevdigim noktalardan . . .

28 08 2015

. . .

zor adam
zorsun adam
komur saclara giden ellerin
para sikistirilan zennelerin kadini degilim
benim makyajimi silemezsin
yuzumden okunur benim
benim rimellerim akar aglarken
zirlaya zirlaya aglarim ben
bikbik oterim ben .)

benim makyajimi silersin,
altindan kirmizi gozler cikar feryat figan

benim makyajimi silersin,
bi bakarsin karBeyaz gomlegine izi cikmis, gozyasimin..

ben bilmem elindeki tesbihin tasini,,
ama bilirim bakisindaki manayi..

cikardigin kavgayi kenara cekilip izlemem ben,
seninle birlikte dalarim,,

kufrederim ben, agzim bozuktur benim
kafam cabuk bozulur
kiskanirim ben,
erkegimdir yapacak tabii diyemem ben,
kayan gozlerini gorursem cikarir eline veriririm,
gozlerini.

.)

yani adam,
ben senin salonlarinin kadini degilim,,,

ama adam,

ben cok severim,

bilirsin,,,

ama susarim,
susarak giderim ben,

gittigim gibi,

eyvallah cektigin gibi,,

ADAM,
girme aklima. .

ADINDIR ADIMA ANLAM KATAN. .
VE BUTUN MANALARI UTANDIRAN..




. . .


Ah ADAM..

Adamdın..

Gördüğümdün
Sevdiğimdin
Dudaklarının eşsiz kıvrımında uyuduğumdun
İçtiğin her kadehi bana adasın istediğimdin

Şimdilerde görmekteyim,
Başka kadehler,
Başka hayatlar,
Oysa ki ne güzel gülerdik,
Ne de güzel bakardık,,
Buz gecelerin sabahlarında,
Simsiyah bir prensTanesiydi kömür gözleri olan,
Biz onu terkettik,,

Ağlaya zırlaya,,
Ayrı ayrı,,

Çok hayata geciktin adam,
Bana geciktin,
Sana geciktim,,,

O üç noktaydı seni getiren,
Delilik,,,
Ama ne güzeldi,,,

ADındı ADıma anlam katan,,,
ADındır ADıma anlam katan, hala,,,

Bilirim ADAM
Kanatırlar, karartırlar, ağlatırlar,,,
Buz kesersin cehennemin yansımasında,
Heeerkesler güler heeerbişeylere,
Sen kahkahalara kahkahayla cevap verirsin,
acıya göz kırpa kırpa,,,
Halbuki o göz kırpmalar, yakmasın diyedir,,,

Bilirim ADAM
Can yakarlar,
Haketmedim dersin,
Hakettin dersin,
Hakettiğini diyemezsin,
Öyle susar kalırsın,
Canına batar,
hak sız lık. . .

Bilirim ADAM
Özlersin
Ah dersin,,,
Ah be kadın,
Ah be adam,,,

Baksana mevsimler,,,
Havalar sıcak
Buzlama o rakıları,
Kadife sesin lal olur,
Çabuk alırsın ayazı sen,,,


Kömür saçlara dokunan avuçlarının içine küçük bir buse bıraktım,
hayırlamalara gelemem,
YASAKSIN

Ama sen yine de ayazlara vurma kendini ADAM,
Çabuk alırsın ayazı sen,,,

. . .