22.12.2008

3:52 A.M :))))




keske su goz rengini degistirme hapını yapsalar ne guzel her gun degistirirdik ayparcasi :) ben bi gun bi gozumu ela yapardım otekini mavi :)
sen de kırmızı yapardın :) siyah saclara mukemmel olur yaaa :s
bide kırmızı gozlere siyah makyaj oooffff :s
lens olmaz ama tak cıkar olmasin istiorum. hap olucak içicen, yarım saat sonra hoop degisicek. ne guzel olurdu.
gerci bizde sans yok millet acir bize ahh yazıııkkk gozlerine bak diye :s
öff ya degissek biraz he :s
ıkınınca degisilmio ki kendiliginden bi mucize olmasi lazim
allah kiziyodur simdi bana yaaa :s :(
ama ben cokkk sıkıldım aynadaki benden yaaaa
temem seviorum kendimi tapıorum aisgim kendime etc ama bunye bu da daral gelio hep aynı. zati oyle kalıcı bişi istemiorum arada bir olsa..
aman neyse ya gece gece dimi ayparcasi allah korusun godSave bişi mişi gelir basimiza.
iyiyiz boole ya tememm sustum
yatiym artik ben.
bu arada saat 3:52 A.M :)))
burda zaat cikmio da artik. blog ayarlariyla oynaya oynaya gote benzettim ayarları bloggerden uyari yicem :)
kiss baby

1 yorum :

Camilla dedi ki...

ofh ben de bi ara o tribe girdim cok feci:) gittim sacımı kestirdim önce, sonra perma yaptırdım bok gibi oldu. sonra da kırmızı saclarımı kahwe yaptım:D:D en iyisi sıkılmamak, deişiklik de işe yaramıyor bzen:)

Yorum Gönder