bloodyMary icilerek sarho olunur mu yarim saat icinde :s
ben oldum :))
finans notunu ogrendigim an yıkıldım daglar taslar tepeme dustu eyvah dedim bittigim andır bu yasasin :)))
dante geldi noldu dedi, anlattim bole bole diye
ehh be kızzzım dedi derslere girmessen oole olur dedi :s
hee hakli adam ama bizim ders ingilizce anlatilio ve hocası da peltek :s
amaaa adam cook sevimli cook karizmatik cook bi hos :))))
adını da desifre ediym guray :))))))))
lakin yaklasilmamasi gereken adamlardan :)
neyse dante' yle soylene soylene sogukta dona dona modifiye edilmis kahvemizi içtik :))
ama bendeki sinir gittikce tavan haliyle
sonra aslan parcasini aradim boq gibin bi moralle :(
aslan parcasi cook guzel bi adam ozellerin en ozeli olan bi adam yuregi sicacik .)
nerdesin geliym hemen dedi sagolsun. terk-i diyar eyledik dandik okuldan, gittik gusel bi yere laflamaya basladik dante'yle. eskiler acildi tabii benim moral boqumBoq hala. (dante bana iyi tahammul edio ya ben olsam beni gebertirdim).
sonra aslan parcasi geldi, geldigi anda hava duzeldi :) adam oyle bi adam ki oluyu bile guldurur :) bildiiin liberalist :) birakiniz yapsinlar birakiniz gecsinler :)))
neyse bira cerez brz sohbet muhabbet full kahkaha :)
meslegim den dolayı bar bilgisine az brz sahip oldugumdan bardaki adamın (barmen:))
hareketlerini goz hapsine aldım :) aslan parcasi da 'obaa lollaa kokteyl yapio bak' deyu dikkatimi dagitinca olanlar oldu :))) ayni anda yepppp bloody Maryyy dedik :))
sagolsun dante ben mızmız kedinin miyavlamasini istemediginden hadi iste iste allahin cezasi dedi :)))
sonrasi malum :) once modifiye kahve ardindan biralar akabinde bloodyMary
(essek kadar kıyaklı bardakta geldi, surahi nerdeyse) ve ben pert :))) arabada giderken aslan parcasinin en son 'dagildin galiba' dedigini hatirliyorum sonrasi yok gunnukcum :))
yaaa iste boyle allahin cezasi gunnuk bugunde boyle gecti :p

0 yorum :

Yorum Gönder