bogucam seni :s
bak gor en yakin zamanda bogup uzerinde tepinicem :)))
neler karistiriosun sen !
gerci diyene bak :p eheueheueheueheueheue
ayrintilari yazamicam su an burdan sevgili dandik msne girsen bi super olucak blogtan yazmak yerine silene kdr anam aglio yazdiklarini(benim annem bana aglamaz:))
ne mikropsun yaaa :)
ikizler olmak zor dimi :))) gerci bosver kirk farklı kadın var içinde denildi dun ;))
mızmız mıyım ben yaaa :s peki cok mu haylazım ;) peki butun bunlar varsa nasil dişi olunuo :s
:))) anlamadin sende dimi ;) ben de walla :s
hayir bide dusunmek zarar verio bunyeye
dusun tasin ya da dusunmeden tasin baba reddetsin :))))
puhahahahahaa
hi hi keyfim yerinde bugun ;)
kaldi 9895475237 :((( zor mus :s yani dusunmek ve bi yere koyamamak olabilecek sonucu bide brz korkmak yani beynen ve kalben ve bunyen ve bunyaminyen hahahahahahahahahahahahaah :p
sen msne giriosun sabahin besinde ben cikiorum üçte nasi olucek bu iş :)))))
baileysim bitti :(
bide bugun neffffis bi bloodyMary ictimmmmm :)
okulda tabii yani okulun dandik otelinde :(
bu arada:
Per
Yağmur İhtimali
10°C | 2°C
Cum
Az Bulutlu
10°C | 1°C
Cmt
Yağmur
3°C | -2°C
Paz
Kar Yağışı İhtimali
-1°C | -6°C
suna bak -6 :((((
mutsuzum bazen :( ben burcumu degistirsem yaa karar veremiorum yok yani oyle bi becerim yok :s

0 yorum :

Yorum Gönder