17.12.2008

bosveeeerr

bosverelim demedik mi ayparcam yurekYarim beyniminYarisi? Dedik dimi ;) dandikKedi de bana artik, baby cat diil ;) babyCat patentli:))) "δικου μου ένα μωρό μια γάτα" ;))

;))))))))))))))

"KREMALI MANTARLI MAKARNA (http://cileksuyu.blogspot.com/ ' dan caldim affet :( )

yine bir makarna tarifi vermek isterim sakincasi yoksa..ilk defa yaptim ben kremali makarna....aferin dedim kendime sonra....

malzemeler:

* 160 g makarna
* 1 ymk kasigi zeytinyagi
* 1 adet sogan
* 60 g mantar
* 1 dis sarimsak
* 2 tatli kasigi nisasta
* 125 ml tam yagli sut-biz de hep yagsiz sut bulundugundan,ben icine krema ekledim-
* uzeri icin maydanoz

yapilisi:

makarnayi istediginiz kivamda pisirin.o arada isittiginiz yagda soganlari,mantarlari ve sarmisagi kavurun,yumusayana kadar...nisastayi biraz sutle bir kasede karistirin,kalan sutu ekleyin,iyice cirparak .....yavasca mantarli karisima katin,sos katilasana kadar pisirin..sosla pastayi karistirin afiyetle yiyin...."


"ISPANAKLI PASTA

Malzemeler:

* 2 yumurta
* 1.5 su bardağı toz şeker
* 2 su bardağı un
* 1 paket kabartmatozu
* 1 paket vanilya
* yarım su bardağı sıvı yağ
* 200 gr ıspanak ( püre halinde yarım su bardağı)

Üzerine:

* 1 paket krem şanti
* 1 su bardağı soğuk süt

Yapılışı:

1. Ispanakları yıka ve doğra. Tavada suyunu salana kadar kavur. Püre haline getirmek için rondodan geçir. Yada derin bir kabın içinde mikserle püre haline gelesiye kadar çırp.
2. 1 paket krem şantiyi süt ile hazırla ve kek olasıya kadar buzdolabında beklet.
3. Yumurta ve şekeri iyice çırp.(4-5 dakika kadar)
4. Sonra içine yağ, vanilya, kabartmatozu, ıspanak püresi ve unu ekleyip karıştır.
5. Yağlanmış ve tabanına yağlı kağıt konmuş tepsiye dök.
6. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında 40 dakika pişir. ( pişip pişmediğini kürdan ile kontrol et)
7. Kıyılarını kes. (yuvarlak, kare vs.)
8. Kıyılarını robotta un şeklinde kıy.
9. Hazırlanmış olan krem şantiyi kekin üzerine sür.(kekin soğuk olması gerekir)
10. Un haline getirilmiş kek parçacıklarını üzerine serp.

Afiyet Olsun."

0 yorum :

Yorum Gönder