23.12.2008

finance

bi ogrencinin nasil s.cabildigini, transkriptini nasil boq edebildigini ve bi seyi nasil tutabilcegini bugun yakinen bir kere daha gordum sevgili camilla & ayparcasi :)
soyle ki, finance notlari aciklandi ve ben kac almisim hadi bil ayparcasi?
camilla bilio :) seni de bilgilendirym hemen 20 almisim :s
bak gene 30 uzerinden mi deme, biliosun napicagimi :)))
bildiiin s.ctim yaaa :s
ben okula 4 yillik diye girdim aq on yillik cikti :s
hayir bide nasi aptal nasi sinir bozucu bi ortam anlatamam yaaa
bi suru gereksiz insan var gerekliler de benim can arkadaslarım :))))
ilk notum 35, bundan da almisim 20 :s e ben napicam yaaa
gerci camilla' yla uzerinde dusunduk ama ;)))))
allaaam yaaa

4 yorum :

efsa dedi ki...

:)) sabah neşesi gibi oldu

LoLLa dedi ki...

eheueheueheu bugun evet ben de keyiflendim okuyunca tekrar :) ama dun pek oyle diildi ;)

KaRaMeL dedi ki...

Yahu bende Çok çekiyorum şu Financ dan:((
Off geldi gene aklıma.napcam ben??:(

LoLLa dedi ki...

KaRameL sayet kitabin ingilizceyse kitabin arkasindaki sorulari deli gibi cozup oyle giriceksin sinava :s kimsenin notlarina guvenme olmuo oyle :(
gectim ben, eger ing se dersin not bulursam hbr atarim sana mail msn etc

Yorum Gönder