aq ne yalnizlikmis beaaaa :D len kimse farkinda diil galiba ama ben alkolik oldum :p
sabah uyandim kimse yoktu evde, arda da cikmak uzereydi neyse kardescim bana nar suyu sıkmıs onu içtim midemi deliodum. baktim yiycek bişi yok iki tane beypazari kurusu vardi onlari yedim, tam mutfsaktan cikip koseyi dondum bil bakalim ne gordum rafta ;)))
tabbbiiki baileyssss :D peki be sabahlari kahve icmeden uyanabilirmiyim? hayır :)
peki naptim kahve suyu kaynar iken efendicagizim benim elim kendiliginden baileys sisesinin kapagini zorluodu :))))
sabah kahvaltim : 2 adapazari kurusu + (bol baileys)baileysCoffee :))
saat 2 oldu kimse yok, aman dedim yaa sigaram kalmamis var midir evde diye bakinirken dolap içlerine ne buldum bunu da bil :))))))))))))
jb :) sevmem gerci ama olsun viski viskidir adamlar damitmis :) hadii ondan da ictim 2 duble. ama benim dubleyi goruceksin, buyuk su bardagi :DDDDD
ama noldu yaklasık bi saat once babam tlf etti ;

- minnos?
* hııı
-iyi misin
*yööö eheueheueheueheeueheuue
- kızım sen uyanamadin mi :s
*hı yok iyiyim uyanıgım noldu eheueheueheu
- biz teyzenlere gecioruz bişey istiomusun diye aradim
* eheueheuehepuhahahazuhaha hıı yok selam getirin bana bol bol hahaa
- iyi hadi tamam kapat tlfnu sebek :D

boyle bi dialog gecti:))))))

ayıldım ama :D fönli saclarima olan oldu :)))))))))))))))))
ahaha fönli nedir yaa fönlü yani :)

0 yorum :

Yorum Gönder