27.12.2008

kkkfucku

az daha gunlerce ugrastigim odevim pert oluodu :(
sevgili pc' de gerizekali dandik otesi bi virus vardi. gerizekali diye nitelendirmemin tek nedeni adinin berbat olmasi. kkkfucku :s
tabii gayet paniklemis vaziyette eskinin aslan parcasi simdinin zibidiGonzales' ini aradim eyvaaaaaahhh napcez diye.
system geri yukleme falan bişeyler dedi ama guvenemedim kendime, çünkü biosun nerde oldugunu arastirmisligim var :))) gidiodu alet :s
tamam sakin ol ben hallederim dedi sevgili zibidim :))) bulustuk (allahim nasill karizmatikti nasil yakisikliydi yine :))
kespırsıkay olmaz dedim bilmis bilmis, olmaz bu bitdefender deyince. nedenmis dedi, cunkuuu cook kasıo pcyi dedim :)) neyse bana cok konusma bakisi attiktan sonra, yukledik :)))))
veeee virusumu buldu canimZibidiGonzalesim herseyim :))
sonra oldurucu darbeyi vurdu : "hangi sitelere giriosun sen oyle de bulasti bu " demez mi :s allaaam gel de adami yipratma simdi. burdan kendisine duyuruorum avaz avaz COK SUKUR HENUZ GEREK YOK! HEM AYRICA SALAK DIILIM DANDIK OLANLARA BAKICAM DIYE, AIDATI VAR BUNLARIN ! :)))))))))))))))))))))))))))))

4 yorum :

Adsız dedi ki...

Şimdi bu virüsü hangi yazılım ile sildiniz? Kaspersky mı yoksa BitDefender ile mi.

LoLLa dedi ki...

sanirim bitDefender sildi kaspersky kaldirdim yavaslatio pc yi

Adsız dedi ki...

nasil sildigini de yazsaydin bosuna girmiş olmazdim

LoLLa dedi ki...

hımm, bitdefenderle tum pc ni taratiosun diyeyim sen anla. baska turlu anlatamam cunku yok. be oyle yaptim, mantiken bitdefender' in calisma prensibi boyle.

Yorum Gönder