21.12.2008

dernek arayisi

neeaaa 2 miiii seklinde uyandim resmen hayata gozlerimi actim yeniden :s :) neydi dun aksam oyle ya once cuma gecesi sonra cmt dun sabahlayisimiz :s ben birakiyorum artik yrn en kisa zamanda bi yesilay dernegi bulucam kendime :))
midem sanirim yok, sinirlerim de oyle ve yapmam gerekenlerin hepsini yeni tanidigim sevgili honey(camilla) yuzunden erteledim :)) gerci sonra silkinip geldim kendime. bitir su makaleyi oyle okursun dedim kendime bi de :))sonra super bi cozum buldum ona anlattim ama :) neyse aksama dogru gorusmek uzere esen kal ayparcasi (ah bide sallasan :))

5 yorum :

Camilla dedi ki...

ahahaa lolla yaa:) sen süper oldun benim hayatımda cidden:) mutluluk etkisi yaratan hatun:) makaleler icin üzgünüm ama cözüm buldun bak, sorun yok:) o da olmazsa yüzyüze anlatcam ben sana herseyi tamam:P

khronossentius dedi ki...

Sallıyorum okuyorum işde:) Şu mereti ya tam iç yada ağzına sürme demi yani.ne ole sarhoş olup midem şole bole denirmi ,benden hiç duydunmu bunu :)git bir dernek bul kendine ''içmeyi beceremeyenler derneği''.)Ne varda içiyon polllyannna kuşlar böcükler hava su ekmek herşey tam bir tek şey eksik.... Ay Parçan.

LoLLa dedi ki...

@camilla cozum iyi ama benim sim kart hafızası sonsuz diil biliosun dimi ;)
ankarada yahut izmirde yuz yuze kahkahalar esliginde obaaaa yapma yaa etc cumleleri tavan yapcak gibi gorunuo :))
kiss

LoLLa dedi ki...

ayparcam nihayet be yaaaauuuuvvvvv :)
yaw sorun içmeyi becerememem diil! (len yarım buyuk içtim ne dion sen yarım buyuk neye denk gelio bilmiorum da biz baranla arabanın anahtarını denk getiremedik onu hatırlıorum:))

khronossentius dedi ki...

:))))))))))

Yorum Gönder