sinir oldum :s
olay pucca diil tabii ki. (Pucca sakin yorum yazma yalakalık zannedilir halbuki tanimiorum seni, bilgilere..)
((ayrica avukat degilim, olsaydim kesin dayak yerdim ofkeGenetigimle..))
adsızın biri pucca' nın bi yazısına gayet enteresan, gayet ofkeli bi yorum yazmis. belki kisisel bi husumettir bilinmiyo. lakin beni rahatsiz eden asıl sey, ciddi ithamlarla kiskirtilma cabasi. fotografini koy gotun yiyosa denmis. bunu anlamıyorum, insanlar neden giz sevmez? illa yazdıklarıyla bagdastirilip, oyle mi okunmalı, hımm hatun taşmış, kız guzelmiş, adam iyiymiş, çocuk hoşmuş yahut tam tersi. aynı sey camilla' ya da yapıldı gecenlerde. onun gotu yedi de mi koydu ftgrfi simdi? hayir olay bu degil bence, gayet bunaldı, gayet sacma salak geldi tepkiler ve eeeaah eytera bea benim hayalimi napicaksaniz tuhaf, hadi bakalim alin iste ben diyerekten tepki koydu. ayrıca uzerime alınayım, bana boyle bi talep olmamasina ragmen, olay gotun yememesiyse, benimki yemio. tum kisiselligimle yazdıklarımın aile esrafi tarafindan okundugunu dusunuorum da. rezillik! aa ne ayıp cik cik , etc..
neyse, bir de denmiş ki senin 'piloğuna' abazanlar geliyo. biz abazan miyiz? elbette hayır. vardir bizim de oyle zamanlarimiz her insan evladı gibi, lakin saygı & edep kurallarina uyarak kimsenin bloguna abazanim, abazayim arkadasim ben cumlelerini destekleyen tumceler kurmuyoruz. biraz saygı be arkadasim..
yine neyse,
seviyesizlikten bahsedilmiş, neden okunuyor peki seviyesiz yazılar & abazan okurların yorumları yuksek çıtali seviyeler tarafından?
sadece adsız ' a dandik bi tepki degil bu, diger bloglarda da karsilasiyorum. şayet ahlak endişesi varsa, okunmamalı ve ahlaklar temiz kalmalı, bırakılmalı bir grup ahlak sorunu olan blog sahipleri kendi aralarında paslaşmalı.
ilginç..

8 yorum :

Adsız dedi ki...

herşe iide güzelde bu yazı burda ne alaka...

PuCCa dedi ki...

teşekür ederim valla.. aslında büyütecek birşey yoktu..
kendim hiç öyle yorumlara cevap vermiyodum, sevinsin osbir çekmiş kadar gevşesin bari zavallı diyodum..
ama artık bi yere kadar dayanıyosun.. hiçkimse hiçbirşeyi sevmek zorunda değil.. gelir okur beğenmez yazar gider...
ama günde 52 kere girip okuyup , ardından da ayy seni kimler okuyo abazanlar geliyo sana diyenlere sinir oluyorum..
Resimlerimi koysam açık saçık yada övsem kendimi memelerim taş dudaklarım kiraz falan diye anlıcam ama...
Nasılda seviyolar bide böle durdukları yuerden ehehe göt ettim falan diye..
Ama çok yerde görüyorumben böylelerini..
Bide bende çok oluyo..
kişi kendi profilinen yazıyo bana.ekieki pucca çok iyisin diye
ardından adsız yapıyo kendini.. basitsin sen ıyyy diye...

LoLLa dedi ki...

"Adsız", brz sinirlendim. yazinin basinda bahsetmistim nedenimi, gozunden kacmistir diye buyur: 'lakin beni rahatsiz eden asıl sey, ciddi ithamlarla kiskirtilma cabasi. ' cumleyi sana acayim;
kendi capinda bi blog yazari olarak rahatsiz oldum, takinilan tavırdan & usluptan. anlatabildim mi? aciklayayim mi daha?

LoLLa dedi ki...

pucca yorum yazma dedik ya ;))))
evet kritik yapacak olursak, seni bence taniyan biri. yani yakin arkadas demiyorum, ama gormuslugu olmasa g.tun yiyosa koysana ftgrfini demez di. ya da sadece sana giciktir :)))
buyuttum galiba uzun bi yorum yazacak kadar, ama bazen sinirlerime hakim olamayaraktan gicik oluorum ve tepki veriyorum. hele ki haksizlik soz konusuysa avukat oluveriorum meslekten ciddi donus yaparak :)))
kiss

Camilla dedi ki...

insanlar etrafında böyle kişiler göremiyor bence sosyal hayatta, e burda da okuyunca merak ediyor garip bi şekilde. ki burda bu hiçbir önem tasımamalı bence, önemli olan yazılanlar ve paylasılmak istenenler olmalı ama maalesef böyle olmuyor.

Üfürükten Prenses dedi ki...

ne ilk ne de son olacak lolla..
pucca'nın o dangalağa cevap vermesine bile şaşırdım ben..
benim az çok edindiğim düşünceye göre poposuna bile takmazdı pucca..
patladı o da galiba..

böyle tipler her zaman olacaktır..pucca'nın çirkin bir dişi olduğunu söylerken bile onu görmek için çıldırıyordur o abaza..

not: bilmiyorum gördün mü ama taşşş pucca ehi ehi

LoLLa dedi ki...

camilla' m yaa nerdesinnnn .)

LoLLa dedi ki...

Üfürükten Prenses haklisin ama gicik oldum ben bi kere :)
not2: gormedim lakin izmirliler gusel olurrr (seyy ehem öhömm eheueheueh ;)

Yorum Gönder