23.12.2008

:S

su an bittim an itibariyle bi kedinin bittiği andir iste :s
yemisim finansi falan :D
acaip bişi oldu yaaa :s hani ben panigimdir aceleciyimdir olsun isterim olmazsa sıkılır giderim ya, işte simdi o panik ben tavandan yazıo bunları o sıkılan ben mıhlandı kaldı oldugu yere tek tlfla :S
bi suru disiyle konusmam lazim boqa sarmak uzere sevgili beynim
camilla whereRu baby yaaa ayparcasi whereR uuuuuuuuuuuuuu yaaa :s
pencereyi actim sigara içiorum lakin sogugu hissetmiyorum anla artık
eheueheueheue agzim kulaklarimda ama paniklemeyin ii bişi oldu sanki :s :)

2 yorum :

Camilla dedi ki...

ben biliorum ki biliorum ki olanları:) nası hawa atıorum ama ahaha:D

LoLLa dedi ki...

hehhh en sevdigim dişi geldi işte :))
eheueheu evet ;))) boole kaldigimi da biliosun :)))) kissss

Yorum Gönder