21.12.2008

özledim


özledim desem, konuşamam ağlarım,
tut ki özlemedim, tut ki hiç kopmadım,,
tut ki anılarım olmadı,
ben yokum zaten burda, bu lanet şehirde..
hiç sevmedim, sevemedim,,
verdiğim her tavizde bir parça daha koptu zemberekten,
ve ben hiç özlemedim gittiğimde burdan.
bu şehirin kolları beni kucaklamaya yetmez, yetmedi de..
yılan olsa yine giderim ayağımla,
farzet ayparçası, ben gittiğimde gökyüzü burda kapanacak,,,
orda içilen bir bardak çay, şerbet..
orda yenilen bir parça ekmek bin kahkaya bedel..
orda sevilen her ten asırlık sevda,
burda ömürlük sevda tükendi..
hiç yaşanmadı sonraki kasımlar.
bu şehire fazlayım & bu şehirde fazlayım..
gücenme senin dostluğun bana anne kucağı,
hep oyle olacak,
arayacağım seni ayparcam dediğimde belki hiç tutamadığımız yaşlar yine akıverecek ama bileceğiz ki ertesi gün yanımda olmak için uçak biletin var .)
otobüs bileti olsa kaç yazar bize :)
tut ki ben burda hiç yaşamadım..

2 yorum :

khronossentius dedi ki...

''
bu şehire fazlayım & bu şehirde fazlayım..
gücenme senin dostluğun bana anne kucağı,
hep oyle olacak,
arayacağım seni ayparcam dediğimde belki hiç tutamadığımız yaşlar yine akıverecek ama bileceğiz ki ertesi gün yanımda olmak için uçak biletin var .)
otobüs bileti olsa kaç yazar bize :)
tut ki ben burda hiç yaşamadım..''
sen burda hiç yaşamadıysan ben yoktum o zaman . varlık yokluktan gelir yokken var olmak benlik değil... bir daha roterde görüşelim teli aç...:)

LoLLa dedi ki...

e heralde ben yasamadıysam sen nasi yasican ya da biz nasi yasicaz len :D

Yorum Gönder