kesinlikle insan degil melek gibi bişi ama konusuo guluo bakıo ses cikario dansedio insanı kahırdan kahıra atıo :s

noktalama işaretlerden ünlem gibi bi kadın. kesinlikle ünleme tekabul etmekte kendisi :)

!!!!

sevgili babam sagolsun annemi sinir krizleri içinde bırakarak acunun programını dvdye cekmis. bende kendime geldigim ilk saat içinde annemi yine sinir krizlerine sürükleye sürükleye izledim. akabinde mosmor oldum kaldim kiskancliktan :)))

ve karar verdim ki adriana lima Allah' ın elinden yanlışlıkla düşmüş. :s
(alllaaam affet :s )

cinsel tercihlerim bir yana, ben izlerken kalp atışlarım normalin üstündeydi ter bastı agzim kurudu. lakin elbette güzelliğine hayranlıktan oldu tüm bunlar :)
sonuç itibariyle ben komplekse girdim mahvoldum sinirlendim ve kendimi google
görsellerde adriana lima ararken buldum.

nişanlısı bana göre ve adrianaya yakisma babında çok bi çirkinn bu arada, ciddi bir hayalkırıklığı. tabbi ki bana ne, bana ne tabbi de, ne bilem ben ikisini yan yana gorunce aaah işte çift diyemedim. yoksa adam çirkin yahut degil :s .)

oooof sevgili bebeğim kardeşcağızım, sevgili Dante, sevgili zibidi gonzales, sevgili eblek ötem haklıymışsınız kadında kusur yok, iki saat kırk dakika boyunca sürekli durdur oynat şeklinde izledim lakin kadında kusur yok :s
yani ben bulamadim o kadar aramama ragmen ahhhaaa işşşte baaak burasi soole diyemedim :))

buraya hangi resmini koyacagimi bilemedim secemedim bir turlu. kadının gozleri bakısları saclari ozellikle, sonra dudakları felaket insanustu :S
nasil da sicakkanli gercekten, herkese sarildi sanki arkadasiymis gibi kollarini acip. uuooff allaaamm yaaaaa :s

abartio olabilirim ama kesinlikle benim eşi olmayan güzellik tanımımı gozler onune sermekte. aaggghhhh nasil kompleksliyim su an anlatamam :s :(

kirpikleri takma dimi yaaa :s :)))))

nazarlardan saklasın allah hatun kişiyi :s :( :)

26 yorum :

karalamaca dedi ki...

kesin çirkn bi sevgilisi vardır.
abi dünyanın kanunu bu,
güzel kadının yanında çirkin erkek oluyor:)
hokkabazdaki bir repli;
düğün var abi..
Gelin güzel mi lan?
klasik işte. gelin güzel damat çirkin:)

LoLLa dedi ki...

:)))))

evet coook cirkin adam yaa :s

Toph dedi ki...

Ben beğenmedim ya bu kadar. Aslında bunu da heryerde dile getirmemem lazım sanırım da neme lazım adriana severler üstüme çullanacak bigün ama neyse sevmiyorum ben banane beğenmedim :D

Bu arada hoşgeldiniz efem özlettiniz kendini=)

LoLLa dedi ki...

hoşbulduk efenim tesekkurlerimi sunarim guzel ilginiz alakanız icin .) daha iyi durumdayım ayrıca .))

adrianaaaaaaa desem anliiiisin beni dimi ;)))

Toph dedi ki...

anliim de ama abartıosunuz be güzelliğini izmirlilerde heryerde bi adriana var hıh:P

LoLLa dedi ki...

lennn ben de izmirliyim sen de ama adrianaya benzemioz niye :s :(((
bari azcik ucundan benzeyeydik yaaa

кα¢αкgαу dedi ki...

valla hoş hatun bence=)

LoLLa dedi ki...

кα¢αкgαу mahvolmus durumdayim ben kompleksten hoşlugu mu kalmis :))))

nefis bi hatun

Toph dedi ki...

yahu adriana kim eminim sen daha güzelsindir boşa kıskançlık yapıosn =)

LoLLa dedi ki...

:s nneeaaaa alllaaaaam yasasinnnnn obaaarreeyyyy :))
toph KALP lollaaaa :))))

uuooff gidiym kendime bi baileysKahve aliym yaa keyiflendim nasil of off offf toph seni seviyorum :)))

кα¢αкgαу dedi ki...

Lolla tetikte mi bekliyordun, ben yorum gitti mi diye bakyım dedim , cevap gelmiş.....komplex yapma be, herkesin bi' güzelliği durur içerisnde=))

LoLLa dedi ki...

:))))))) evet anacim burda bekliom adrianayi yolucam kirpiklerini :))))

yemezler adrianaya gelince hoş hatun bana gelince komplex yapma huh? :((( :)))

Toph dedi ki...

Her dakika bi baileys içme modun mu var senin kuzum=)) hadi afiyet olsun=)

LoLLa dedi ki...

eheueheue efet oyle de simdiki daha keyifli olcak aynada kendimi izlicem baileysimi içerken
(sapik mod :)))))))))))

кα¢αкgαу dedi ki...

üfff sinir ettin beni heee=))) e kadın güzel napalım, sen de güzelsindir ama, kıskandığına göre kadın daha bi' güzel=)) al sana hıh=)))

LoLLa dedi ki...

lllaaaannnn :))))))))))

üüüf iyi beeaa sustum terasa cikiom ben atiymde kendimi assaaa gor :p

кα¢αкgαу dedi ki...

oy oy oy kıyamam be sana gel bakim başını okşuyayim birazda kendine gel...sen bi tanesi, en birinci sensin, allam nazrlardan sakla Lollayı tü tü tü, yarabbem aminn..=)

LoLLa dedi ki...

eheueheueheueeeuheuehe alleluia simmdi olduuu gidip kahvemi yapiim keyifli ıslıklı :)))

guzelim tabbbbe beeaa ;)

Toph dedi ki...

Lolla bende istiorm baileys ya :D

кα¢αкgαу dedi ki...

ama bişi diyeyim mi "dua" filan ettim de kabul olacağını zanantmem, benim yukarıla aram pek yok =()

LoLLa dedi ki...

Toph ben ismarlicam sana hele su g.tümü bi duzeltem de bi turlu toparlanmio sevgili sikik hayatim :)))

LoLLa dedi ki...

кα¢αкgαу beni sevio bu aralar ben kabul ettiririm duani ;))

кα¢αкgαу dedi ki...

anlaştık o zman=)hadi kaçak kaçar..sevgiiler

LoLLa dedi ki...

temeeem kissessss

Toph dedi ki...

bnmkide öyle bir türlü kendine gelemedi=)
bu arada burayıda msne çevirdik lol=))

LoLLa dedi ki...

heueheueheueheueehhh brz oole olmus 25 yorumla :)))
temeeeem msne add pls mail adresimle ayni :)))))

Yorum Gönder