17.01.2009

angelita II




"Yol ayrımı çoktan gelmiş de..geçmiş bile..İneceğim son durak gelmişte ben uyumuş kalmışım.Camın ardındaki renkli dünyalara daldım..Kaçırdım ineceğim yeri.."

dagitti beni yine. ben tam da inecegim duragi bile bile kacirmisken ve esas inmem gereken duragi tam da goz ardi etmisken neler yazmis angelita :(

hataliyim cezayi hakettim dogru..
gunleri saymam gerekirken ben nelerle ugrastim :(
simdi birileri beni affetsin ve yeniden koltugumu arkaya yatirsin,,
baska goz ya da baska ses..
insanoğlu yahut kızı, şaşmakta zaman zaman ve de beşmekte..

angelita sonuna kadar haklı & haklısın..
ben essekli etmedim de, biraz ölçüyü kaçırdım,,

herkes ait olduğu yeri bilir dimi, ben bilemedim,,
şimdi gün saymaktır zaman,,
sil baştan değil de,,

P.S. bi kac gun ne kendi sehrimde ne lanetli şehirde olucam, gecici bir sehir,,
bir iki gunluk,,

buralarda olucam ama yine de .)

4 yorum :

AnGeLiTa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
LoLLa dedi ki...

:))) ben durduramamam hazır ben durmus ve durulmusken :))))

Şşş ;)

AnGeLiTa dedi ki...

içim acıyo nefret ediyorum bu şehirden herşeyimi sevdiğim herkezi burda kaybettim gülmeyi unuttum ağlamayı öğrendim gitmek istiyorum artık çoooooooook uzaklara gitmek yalnız kalmak pahasınada olsa !!!

LoLLa dedi ki...

ah angelita. .

Yorum Gönder