12.01.2009

aNGeLiTa





angelitam gellldi .)

su hayatta anlasabildigim, çok sevdiğim ender hatunlardan. saydim da onem ve gecmis sırası olmadan basaq, camilla, ayparcasi, angelita, safis olmak uzere bes taneler.
vardır unuttuklarım elbette lakin aflara sığınmaktayım..

angelita oyle bir hatun ki karadeniz insanını benim için vazgeçilmez yaptı. bir kere bebek gibi bir yuzu var. ve dili de çok keskindir, ağlatır insanı sinirden. biliyorum çünkü kısa süreli hafiften bir husumetliğimiz oldu. fakat yeniden öyle bir geldi ki,,
en kötü zamanlarımda da eli omzumdaydı saçlarımı okşadı üzülme diyerek, en deli zamanlarımda da eli omzumdaydı hheeyyytt beeaa allaaah seklinde .)

simdi benim eşsiz ısrarlarıma dayanamayaraktan o da aramıza katıldı. içinde biriktirdiklerini sayfalara taşıyacak (tabii sıkılmazsa ve vazgeçmezse).

hayat hikayesi ilginç ve bana yakın olan insanları seviyorum ben. bu hatun da bir sürü acının üstüne basmış, bir sürü insanı çıkarmış defterinden. ve üstelik bunları yaparken o da yalnızmış. hiç kimse yokmuş yanında 'heey ben burdayım, yanındayım ağlama' diyerek.

şimdilerde onun da var bir yurek acısı, lakin pek belli etmeme taraftarı.

en sevdiğim özelliği neyi ne zaman ve nasıl yapacağının belli olmayışı. manyak hem de ağır bir manyak :)

yüreği çok enteresan. kimi alıp almama konusunda çok kararsız, fakat aldı mı kolay kolay bırakmayan, bırakınca da bir daha dönüp bakmayan bir yürek.

ve bir diğer en sevdiğim özelliği sesinin çok güzel olması. yeter ki istesin..

ben kadın vokal konusunda bir camilla, bir de angelita' yı biliyorum, bildiğim sesler arasında.

uzun lafın kısası iyi ki geldi, iyi ki hayatımda ve iyi ki yanıbaşımda..

10 yorum :

AnGeLiTa dedi ki...

ya lollaaaaaaaaammmmmmmm ağlimmi güleyimmi bilemedim :SSS canımsın benim canımmmmmmmmmmm

LoLLa dedi ki...

.) :) gulelim yaa ben bugun yeterince agladim :(
mmmuuuccckkkkkk bebekime .)

AnGeLiTa dedi ki...

:)) heyttttttt ağlamak yok ne dedim ben sana bu aradaaaaa
şimdilerde onun da var bir yurek acısı, lakin pek belli etmeme taraftarı. yok öle bi acı yani acı yok raki :D
defterin o sayfasını naptık yırtdık attık bitti gitti:D:D

LoLLa dedi ki...

hhiii evet yoktu dimi :s
:'((
zaten dun senin yaptigin harekete (red) hayran kaldım ben yapamam :s :'( dayanamam kalamam :(

AnGeLiTa dedi ki...

yaw ooo onda ne varki o zaman sen benim diğerlerine yaptıklarıma şahit olmamışsın :P:P:P

dip not:((şöhret olucam ben :D:D))

arama diosam aramasın ağbi ben napim

LoLLa dedi ki...

arasin yaaa :'(
bende sohret olcam askimla

AnGeLiTa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
AnGeLiTa dedi ki...

seni bu hayattan söküp alacam nalan!!lakin hayat bunu yapmama,izin vermiyor gibi görünüyor.olsun!nalan,nalancım,nalanım seni bu hayattan söküp kurtarıcam gerekirse aç kalırım,sokakda yatarım ama evinin kadını çocuklarının anası olaceksin!!! :PPPP

heheeeeeeeeeeeeeeeeeee

LoLLa dedi ki...

nalan bitik durumda be yurek :s

ana olmasam beceremem gibime gelii su durumda

bide sen sokakta kalmazsin sanki :) gotururler walla ;))) aman diim sakın ben kalirim sokakta beni gotursunler :DDDDD

AnGeLiTa dedi ki...

höh yani kim beni niye götürsün sen varken bayb girlim bu hayat daha çok a..... gibime geliyo çok yoruldum artık çooooooookkkkkkkk

Yorum Gönder