uzaklarda yaşayan bir büyükanne olmak istiyorum ben.
gelinsin ama gitmesin, tatiller yanında geçirilsin,,
dert anlatılsın ama anlatmasın,,
ağlanılsın ama ağlamasın,,
aşık olunsun ama aşık olmasın,,
ve yaşadığı aşkları anlatsın sükunetle,,

sigarasını tellendirsin tatlı tatlı, likörünü içsin,,
şöminesini yaksın, odunlarını koklasın,
mahzenine insin güç bela,,

dışardaki kar beyazını izlesin, büyük salon penceresinden,,
yüzünde her zamanki çapkın gülümseyişi olsun,,
hala hayatında eskilerden bir aşk olsun,,
aşkının yüzündeki her çizginin anısın hatırlasın,,
hala küfretsin, tatlı sert,,

televizyon izlemesin, yüreği kaldırmasın,,
cep telefonu kullanmasın, eski model telefonu olsun arada bir çalan neşeyle,,
delilik yapmış olsun, hiç evlenmeden ilk aşkından yıllar sonra bir bebek yapsın,
o bebek büyüsün, koca adam olsun,,
o koca adamın bebekleri de büyüsün sonra,
tatillere gelsinler ülke görelim büyükanneyi de görelim hem desinler,,
anneanne demesinler, büyükanne desinler, hatta LoLLa desinler,,

bebeklerine kekler yapsın, likörler yapsın evinde,,
arada bacası tıkansın, eyalet görevlileri anında gelsin, eski telefonla,,

arabası olsun, hala pembeli beyazlı,,

sonra minik gözlükleri olsun, onlarsız uzağı göremesin, yakını özlesin,,

arada sırada ağlasın sessiz sessiz,,
aynalara küsmesin, neydim ben gençliğimde desin,
keh keh keh gülsün sonra, hadi canım yine iyiyim desin,,

ve daha bunun gibi küçücük büyük bir ömür olsun,,

esas gitme vakti geldiğinde sadece oğulcuğu olsun, ağlamadan,,
anne gitme desin ama,,
Şş desin, sus,,
gitmesi gereken gidecektir bu hayatta,,
hep böyleydi,,
ağlama koca adamsın sus bakiim desin,
en tatlı gülücüğünü versin,
ve yüzü hiç kasılmadan gitsin,

son kez,,

6 yorum :

Adsız dedi ki...

ama işte insanın boğazını düğüm düğüm yapma be LoLLa'm...

daNte

LoLLa dedi ki...

:))

olllaalllaaaa LoLLa ;)))

Adsız dedi ki...

:( yalnız mı kalmak istiyorsun lolla?nerde sevdiğin adam yok mu o yanında bu hikayede :(
yazıların çok etkileyici ne yazdıysan yaşatıyorsun okuyana.ama çok simsiyah değil mi?ben okuyorum seni.ama lütfen küfür yazma.birde yazacaksan boq değil bok yaz. :)
sevgiler saygılar

Ömer

Adsız dedi ki...

:)hep okuyorum zaten.birde birşeyi merak ettim yine izninle sevdiğin adamdanmı ayrıldın sen?kafam karıştı bakıyorum git yazmışsın ertesi gün bakıyorum gitme yazmışsın anlamadım pek.tabi benim anlamam önemli değil aslında değilmi?:)ilk yazmaya başladığın zaman bir resmini koymuştun ama kaldırmışsın o sendin değilmi?sensen galiba tek görenim seni:)kuzeninin yorumunu okuyunca anladım:)
sevgiler
Ömer

Adsız dedi ki...

kuzucum düşünemiyorum senin o halini çok çekilmez olucaksın :-D

ebleköten :-D

LoLLa dedi ki...

lennn sen gene mi geldin eblekötesi :))))
üüüf gorucez olm tas nine olucam taasss :)))))

p.s. asil sen cekilmez olucan be !

Yorum Gönder