uyku problemim var benim :s kesin teshisi koydum ben kendime var!
ya hiç uyumuyorum ya sonsuz uyuyorum.
sabah 5 te yatip 6 da uyanmisliğim da var, aksam 9 da yatip ertesi gun aksam 7 de uyanmisligimda. nedenlerim cook gecersiz ve belirsiz aslinda, belli olmamakla birlikte.

dun gece en son yazimi yazdim, cat kapi caldi o saatte. otuzbesbucuk attim tabii. kimse de yok evde, allaam dedim hırsız olsa kapiyi calmaz heralde. e kim bu. actim, ustume biri atladi kahkahalarla. yaaa dedim bi dur nolii bu saatte manyakmisin sen :s cok konusmada kahve ver cabbbuk demez mi. rraagghhhh !!!

neyse konus, dedikodu yap, bitmek uzere olan viskiyi bitir derken saate gozum ilisiverdi, eeööhh be dedim gelmeseydin keske ben yrn ortaligi toplicaktim nasi uyanicam simdi, ben yardim ederim sana dedi.
ve bu yardim ederim diyen sahis eline simdiye kadar toz bezi dahi almamistir!!! ukelasin dedim, ukela diil canim ukala denir ona demez mi! allaaam sen yardim et bana, yapmaa ya grammer bilgimizde masallah ben gerizekaliyim ya bilmiorum dedim :) zar zor uzattigim saclarimi dolayiverdi elime, boynum kırılıodu :s

üüüf git yat bi öl nolur ya dedim, pasha gitti yatti! :)
neyse ben de brz oyalandim, tan daliorum bunun tlfnu caldi, hemen bi telas kalkti, aloo bebegim askim noldu diye basladi konusma, tamam bebegim ben de seni seviyorum diye sona erdi. yaa dedim olm manyakmisiniz siz bu saatte niye ario o kari dedim. sen anlamazsin demez mi :s od dedim yaa offff sabah seni gormek istemiorum sakin uyandirma beni dedim.

sabah gercekten de gormedim (cok sukur:))). tlfnu actim bi msg, "minnos elifin dogumgunu var pazartesi, uyaninca bi alo de bişeyler bakalim"

aradim en horoz sesimle " ya olm sen belamisin cezamisin" demeye calistim, sen yeni mi uyaniosun, hazirlan geliorum" dedi ve cat kapatti yuzume eblekotesi.

neyse, ben bu sipayi cook seviyorum ama. sevgilisine oyle guzel bi yuzuk aldi ki .)
darisi alyanslarina .))

eblek otem seni pekk seviyorummmm :)

0 yorum :

Yorum Gönder