hohhh hohhh hoo :) sevgili biricik Parelize mimlemiş beni efenim tesekkurlerimi sunmaktayım .)

bakaliiiim:

* baileys içine bitter cikolata eritince muhtesem leziz oluoooo
* narquilla diye bi yer var harikulade ortam
* demir kalemtraşların bıçağına dili değdirince garip bi sızı oluo :)
* shirley conran' in kitabı Dantel muhteşem bir eser. Bir modelin hayatı anlatılıo.
* yüzdeki sivilcelere Imex diye bi krem super otesi iyi gelio
hımsss bende keşifler bu kadar simdiiii sıra gayyor, prince of rain vee gaykedi

11 yorum :

Toph dedi ki...

bu konuda bende mimlenmişim ama yazıyı yazsam mimlicek insn bulamıcam sanırım=)) yahu sen hangi şehirdesin lolla diye sorsam=)))

kelebenk dedi ki...

demir kalem traşın bıçağına dilini değdirme fikrinde zaten garip bir sızı içeriyor:D

Adsız dedi ki...

biliyorum narquillayı:)baileys sevmem bayan içkisidir kendisi:)

Ömer

LoLLa dedi ki...

toph cvp attim :)

LoLLa dedi ki...

kelebenk komple sızıyım bu aralar :))

LoLLa dedi ki...

ömer bayan demesek, kadın da olur, kiz da olur, disi de olur ama bayan yok yasak kelime :))

sanırım biz ayni sehirdeyiz :s :) ya da narquilla' yi bilecek kdr yakinlardaymissin .)

baileys ooof bildigin tapilasi icki :)

Toph dedi ki...

bu arada yazı için yorum yapmamışım onu fark ettim kelebenk'e katılıyorum demekle yetinicem sanırım şimdilik=))

LoLLa dedi ki...

Toph anliiisin dimi komple sızı oldugumu burda :( tememm elektronic post :))

kiss

pRncfRn dedi ki...

Hmmm ilginçmiş, düşünelm bakalm :pp

noir désir dedi ki...

wuuu narquilla ya takılıyoruz:D heyt be:D

LoLLa dedi ki...

eeueheu yepp Noir Desir narquilla ;)))

gorusuruz efenim belki bilmeden :)

Yorum Gönder