brava bana bravvvva hatta dunya uzerindeki tum dillerde kendimi tebrik ediyorum saatlerdir !
agzima yuzume sicayım kafami sikeyim ben kendimin öldürün beni çöpe atın artık benden bi sikim olmaz !
kısaca bahsedeyim: ben FINANSTAN GALIBA KALDIM !
sevgili sınava girdim bugun oglen 1 sularında, girmemle cikmam bir oldu.
annuity yaptim bu sefer de dividend share' ler geldi karsima.
uzuun dakikalar boyunca ben kagida _arasira arka siramdaki Dante' ye_ , kagit bana bakti durdu. sinavdan ciktim can hıraş feryat dogruca sevgili (!) hocamin odasina.

* hocam napicam ben
- noldu
* sinav berbatti :s :(
- e afferin
* hocam ilk notum 35, ikinci 20, odevden tam not alirsam bu finalden kac almam lazim
- hımmmm .... 75 falan
* alamam hocam :( napicaaaammmmm :'(
- kalıcaksın canım
* hö :s peki hocam iyi gunler

(yemin ve de billah aynı dialog gecti eksigi fazlasi yok :s :((( )

* booooggghhhh dante sictim ben ben bittim mahvoldum hayatim kaydi kafami sik benim
+ bebegim noldu :s
* hocayla konustum bla bla bla dedi
+ kalmazsıııınnn
* ah kalmam gorucen bırakcak beni ozellikle yapti kaliym diye
+ bebegim manyak misin :s
* aman be ben naptigimi biliom mu

...................

boyle gecen bi dialoglar silsilesiydi
yarin da iki onemli sinavim var onlardan sicmasam bari ya :s
allaaaam ya bitmeyen okul yapmislar Dante' cim haklısın :'(((((
sn Rektorum sn finans hocam ellerinizden operim . . .

16 yorum :

Adsız dedi ki...

-ya baksana ama nasıl sevimli?
-ya yavrum bırak neresi sevimli?panda gibi bişey, tipe baksana..(evet bence pandalar sevimsiz hayvanlar)

kaldın derkende sevimlimiydi yavrusu?:D:D
ama takma bebeğim, illaki geçiceksin, bu sene olmazsa seneye olur:)))
şaka bi yana geçersin bu dersi, takma kafaya..ama eğer seni geçirmezse ben gidip o adama geçiricem en son!o orda sınav yapıyo ben stres e giriyorum napıcak acaba bu kız, sınavı nasıl geçicek diye..
allahtan tıp mıp okumuyoruz, 4 seneyi 7 senede bitire(meye)n 6 seneyi kaç senede bitirir:)))

sevgiler, daNte :)))))

LoLLa dedi ki...

:)))) yaaaa adam sen gene benle dalga mi gectin :s
hicte diildi sevimli falan :(((
nasssi kalicam ben yaaa :S
hayir bi de sakin sakin demez mi kalıcaksın canım diye :( ama ben senle cok dalga gectim yusuf' un yaptigini tekrarlatip tekrarlatip guldum ya hep ondan oldu :'( at beni cope yaa

Adsız dedi ki...

ben sana kıyarmıyım yavrusu, gerçi kıymışım, ben her ne kadar aksini iddia etsemde;)..o yusufunda zaten..neyse msn e çevirmeyelim dimi burayı:)))

daNte

LoLLa dedi ki...

eheueh msn pls o zmn .)

Adsız dedi ki...

:D

almıla dedi ki...

wwwwellll..

almıla dedi ki...

hi honey lolla.. and lolla's bla bla bla...

LoLLa dedi ki...

hi almila..
probably iKnowU but i donT want your comments in there. bec bLa bLa bLa..
save as otherwise provided. .

pls donT write , , ,

almıla dedi ki...

soryy i don't understand why you don't want my comments in there,, what is happened here ? i wrote first. no prb. for me take care of your self lolla. maybe somewhere maybe somethings...
(not almila, it's 'almıla')

almıla dedi ki...

neden yorum yazmam istenmiyor.. buraya ilk girişimdi dikkatimi çekmişti ve hoşuma gitmişti..
neyse sorun diil kendine iyi bak lolla.. yada lolla's somethink.
(not almila, it's 'almıla')

LoLLa dedi ki...

bec i think that u r known by me. but iM not sure.
if i donT know u, u r easily write for me. so sorry .)

but if i know u (in person), (well-known), pls donT write. since iVe suspicion about you.
if i wrong, iM so sorry, really.

LoLLa dedi ki...

almıla, açıkçası seni tanıyorum gibi bir his var içimde. ve o his pek hoş değil.
lakin eğer yanılıyorsam, özür dilerim. gönül rahatlığıyla yazabilirsin elbette, memnun olurum hatta .)

ama eğer şüphem doğruysa, yani beni tanıdığın halde, tanımıoyrmuş hissi yaratıyorsan tekrar yazma.

affet, benimki sadece yanlışlanabilecek bir önsezi.

şahsen tanışmıyorsak aldırma bana, her gün uğra bloguma .)

kiss

almıla dedi ki...

emin ol beni tanımıyorsun ve bende seni tanımıyorum ve bana yorum yazmanı istemiyorum demen canımı sıkmıştı ne oldugunu anlamamıştım çünkü.. sonuçta bende bi ziyaretçiyim =)) ugruyorum arada buaraya sevdim zevkli geliyor burda gezinmek bir tesadüftü zaten buaraya girişim, ingilizce ödevim için araştırma yaparken birden sevgili finans sınavı' nda buldum kendimi :))
görüşmek üzere lolla kendine dikkat et..

almıla dedi ki...

emin ol beni tanımıyorsun bende seni tanımıyorum ve yorum yazmanı istemiyorum demen canımı sıkmıştı çünkü ilk girişimdi ve bende bir ziyareçiyim :)) öyle diil mi.. buaray girişimde bir tesadüftü zaten ingilizce ödevim için araştırma yaparken birden sevgili finans sıvanında buldum kendimi :) ve ilgimi çekti okudum arada geliyorum buaraya hoşuma gidiyor burda gezinmek..bende memnun oldum lolla
kendine dikkat et görüşmek üzere...

LoLLa dedi ki...

Almıla, o zaman hosgeldin yeniden ;)

gorusmek uzere efenim.. .)

almıla dedi ki...

teşekkür ederim ;))

Yorum Gönder