gerizekali bir eblek şahsın aptal bir yorumunu bazı yerlerini çıkararak yeniden yazıyorum buraya, çünk belden aşağı ithamlar var, çirkin ve uygunsuz. üşenmedim worde kopyaladım sevimsiz yorumu. üstelik adım da yanlış yazılmış, lola değil LoLLa, hadi gectim lolla doğrusu. anlam veremedim yorumcunun bana neden bu kadar ofkeli olduğuna. tanıdığım biri olamaz, tarzından belli,,

'......ucube hayatını burda afişe etmek seni tahrik ediyorsa ne ala aşık mı zannediyorsun kendini sen lola, bence burjuva hayatını bir daha gözden geçir sen gerçek hayatın ne oldugunu ne kadar zor olduğunu bilmeden basit aşklar peşindesin bence bilmiyorsun okuyorum seni hep ensendeyim bazı yorumlarda senin tarifin var sarışınmışsın fiyatın vardır ama beni aşar ..............'


şimdi birileri beni çöpe atsın !
hayat bu kadar zor işte yaa bak diyen tüm dangalaklar (babam da dahil bazen!!!) yanımdan uzaklaşsın bence !
kesinlikle havamda değilim bu aralar!

gelelim yorumcuya vermek istediğim cevaba:

ucube bi hayat yasadigim dogru olabilir ama kime gore neye gore!

tahrik olmam için özellikle cinsel unsurların bulunması gerekiyor. ama tahrikten kastın heyecan duymaksa, hayatımı afişe etmeyi evet seviyorum. çünkü kendimi burda yazarak ve yazılanları okuyarak daha mutlu hissediyorum. kaldı ki biz bloggerler hayatlarımızın her detayını burda afişe etsek, siz gibileri adam yerine koyar sevgili Yargı,,

aşk konusunu bence geçelim, ne anlıyorsan madem okuyorsun,,

hayatım biraz da olsa burjuvaziye kayıyor olsaydı ben şu anda yurtdışında en iyi evde oturuyor olurdum, yıllık 25.000 dolarlık okuluma son model arabamla gidip geliyor olurdum, burda bazen sigara için bes yıldır tanıdıgım bufeci teyzeye rica etmezdim iki gun sonra getirsem olur mu parayı diye.
basit aşklar peşinde olsaydım kalbimle beynim aynı hatta olurdu.
hayatımı gel birlikte gözden geçirelim, beğendiklerini sana vereyim olur mu?

sacma salak yorumunda kaba kelimelerin için de (hakaretler) soyleyebilecek tek seyim, o sıfatı en sevdiğine yakıştır bakalım. ne hissettin? nasıl durdu orda?

annen var senin dimi? bence ona bir sor sen beni nasıl bu kadar aciz yetiştirebildin diye..,

son bişey, ensemde kal bence, karşıma sanal platform dışında çıkman hoş sahnelere neden olmaz.

son tavsiye, yanlız değil YALNIZ !

capito.. ? ya da anlatabildim mi? ya da anladın mı?

19 yorum :

karalamaca dedi ki...

Şimdi burda yorum yapmak çok tehlikeli bir hal aldı..
Ama yinede büyük bir iştahla yazılarını okuduğum insana böyle itamlarda bulunan şahsı dübüre bir kaç lafım var...
Burjuva hayatı nerden biliyosun?Bildiklerini izlediğin dizilerden ibaret mi sanıyosun? Madem böyle içine oturdu bu blog, ne diye takip ediyosun?
Aşk la ilgili bir şey derdim ama, önce sana aşkı anlatmak lazım galiba.Ama anlaman içinde normal insan seviyesinde bir beyin..hadi olmadı eğitilebilir özürlü seviyeside olur...
sen Lolla, gül geç bu gerizekalıya, o ensende sinek gibi vızıldasın ya da anca burd küfürlü yorum yapsın...

Adsız dedi ki...

kaale aldığına değmez.kendini adamdan sayar.oturup kendini tatmin etsin ona buna laf atarak ekran arkasından..okuduklarından bunları anlayan bi insan(!) için fazla bile yazmışsın.üç beş kelime vardır bölelerinin dağarcığında onlarda belli zaten..
sıkma sen o güzel canını..

daNte..

noir désir dedi ki...

yavrumcum öhm..evet..gene çok sakin bir cevap vermişsin o kişiliğe kutluyorum vala.ben olsam önce cevap verir sonra bi güzel saydırırdım,gerçi küfürü dahi haketmeyen insan türü.bu tür insanlar anca klavye başında böle ahkam keserler(!),gerçi neye ahkam kesiyolarsa bilmedikleri etmedikleri şeyler konusunda..retarted örneği..

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

bikaç blogda daha gördüm bu tarz yorumlara yapılan cevaplar ne oluyo blog okuyucularına anlamıyorum ya..şurda iki satır içimizi döküp rahatlamak millete mi dert oldu..

PuCCa dedi ki...

ahaha cevap vermeseydin keşke.. heycan yapıyolar sen cevap verince.. o zaten uyuyamamıştır yazdıktan sonra, böyle battaniyesinin altında ehiehiehi ne güzelde laf kodum diye böbürleniyodur.. bırak uyandırmasaydın garibanı, görmüyosun tek eğlencesi buymuş..

LoLLa dedi ki...

karalamaca gülemedim :( ama şimdi sayende gülücük attım küçücük .)

LoLLa dedi ki...

Dante hala anlamıyorum ne rahatsız etti caba kendisini?

LoLLa dedi ki...

noir désir evet dediğin gibi neye ahkam kesildiğini anlayamadım :s

LoLLa dedi ki...

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare anlasilan bir yere dokunmus yorumcuda benim blog .)

LoLLa dedi ki...

PuCCa enteresan bi sekilde beni okuyup hırs yapmis sayın yorumcu :s ofke zararlidir ama dimi :))

feanor dedi ki...

LoLLa; insanlar bir garip. Gayyor'a da aynı şekilde bir yorum yazmışlar; neden okuduklarını anlayamıyorum böylesine bir rahatsızlık içindelerse; ve hangi psikopat ruh haliyle "ensendeyim" diyecek kadar obsesyon haline getirebilmişler bu blogu ve içinde yazanları..

sen yaz, biz seviyoruz senin yazılarını :)

öyle adsız adsız ahkam kesmek de kolay ayrıca arkadaşım. Adın sanın belliyken, en azından blog adresinle ya da mailinle yaz o yorumları.

sevgilerle LoLLa :)

pRncfRn dedi ki...

Yaa bitanem boşver bu angutları allah aşkına bana da
Aklı siklerine kaçmış 2 gramlık amcık beyinli ibneler girip yorum atıyorlar
on kere söyledim şuraya girmeyin sevmiyorsanız okumayın diye a.k yarrak mı var blogumda da gelip aranıyorlar
var ya ben onların tamk yeter ya blogumuza da istediğimizi yazamıcak mıyız artık delirtmesinler adamı açıp kendi yalıtkan kıçlarına laf etsinler çürüdü artık orada otur otur yaz

LoLLa dedi ki...

feanor balım inan aynı şeyi dusunmekteyim yemio mail adresi yahut belli adresle uygunsuz yorum yazmak

LoLLa dedi ki...

pRncfRn evvvettt işşşte aynen bunları yazmak istedim ben de :))) isin enteresan tarafı bir yorum daha bırakmış ama yine kopyala yapistirla yayinliyorum bazi kelimeler cok asagilik durucak blogumda :s

Adsız dedi ki...

lütfen bulaşma şuna kristalim senin kadar iyi bir insanla uğraşmaması gerektiğini ona birileri anlatmalı. o birileri ben olursam şeref duyarım

Ömer

Okhy Dokhy dedi ki...

bana da biri "sen o.çocuğusun" yazmıştı. pek inanmamıştım ona ama. kaale almamak lazım. hatta bazen eğlencesine yayınlamak falan da...

LoLLa dedi ki...

Okhy Dokhy evet gayet o. yazio o arkadasta bana :))
bari anneleri rahat biraksa kucuk insanlar

Böcek dedi ki...

kim bu şahsiyetsiz çok merak ettim..ben bi kaç tane tanıyorum ama aynı kişiler midir zaten toplasan epi sapı 5-10tane var da:DD

LoLLa dedi ki...

böcekim daha coklar yaw ama ayni kişiler olabilir :s

Yorum Gönder