tarzım olmamakla birlikte, iç sıkıntısı tarz marz dinlemiyormuş. epey de sıkkın canım. taktım ben hayata, o da bana taktı gerçi bi kaç saat önce..
sagolsun iyi geldi, silkeledi epey,,
buz gibi şu an her bir yer & her bir yerim. bloga ilk kez şarkı koydum, bundan sonra sanırım devam eder damarları yırta yırta..
bu şarkı an itibariye tükürdü işte zaten darmadağın olan ruhuma. şu an yaşadığım yerden görünen manzarada yeşil bahçe ışığına usul usul kar yağıyo,,
şarkı cuk oturdu aslında anlam ve şekil itibariyle de,
gülümsemekteyim aslında, trajikomik çünkü bu gecenin tınısı.
saçma hayatlar yaşayan insanlara denir ya 'aaa ama olmaz ki boyle'
niye olmasın onu anlamadım hiç. olur olmaz derdi tasası bize mi düştü.
sevişir yasaktır, ağlar yasaktır, oynar yasaktır, kahkahalar atar yasaktır, intihar etmek istediğini söyler yasaktır, evlenmek istediğini söyler yasaktır, akpye oy vermek ister yasaktır, chpye oy vermek ister yasaktır, köyden kente göçmek ister yasaktır, mezarım rakıyla sulansın der yasaktır, gömülmek istemez yakın beni der yasaktır (ki en buyuk hayallerimden biri, toprak altı ürkütüo), kentten köye göçmek ister yasaktır, şarap içmek ister yasaktır, karıyla kızla fingirdeşmek ister yasaktır, başını örtmek ister yasaktır, başını açmak ister yasaktır, gStringi pantolonundan görünür yasaktır, el öpmek istemez yasaktır öpmelidir, küfretmek ister yasaktır, okumak ister yasaktır, doğurmak ister yasaktır, aldırmak ister yasaktır, bebek ister yasaktır, boşanmak ister yasaktır, erkek erkeğe aşık olur yasaktır, kadın kadına aşık olur yasaktır, yaşamak ister yasaktır, ,
binlercesinde binlerce ya da birlerce yasak..
niye yasak, bilen yok..

bana da düşünmek yasaklansın !

4 yorum :

Toph dedi ki...

yasak kardeşim. konuşmak,düşünmek,sevişmek her bişey yasak evinde otur aptal kutusunu seyret ne veriyorsak onu al gerisine karışma:/

LoLLa dedi ki...

evet be toph evde oturup tlflarin kilitlenmesini bekleyim beceremiorum ben 25 yılda bunu ogrendim hayat adına

deliyimben dedi ki...

başlıkta takıldım ve okuyamadım. k yerine q kullanman bütün şevkimi aldı benden. takip etmeyi çok isterim ama lütfen dili düzgün kullan =(
bana bunun için söz verebilir misin?

LoLLa dedi ki...

deliyimben ilahi :))) ya bok o an o saatte oyle boq olarak cikti mormalde shekerim yahut bebishim seklinde yazmam tarzim degil .) merak etme normalde dikkat ediyorum .))
gonul rahatligiyla takip edebilirsin ama kufur ederim ben :s cok hem de, o konuda soz veremem .)

Yorum Gönder