cook yogun bi gündü ayaklarim ağrıdı acıdı sinirlerim bozuldu :(

goz doktoruna gittim :( dinlendirici vericek 2 hafta sonra :) yasasinnns :))
bayılıorum siyah kemiklere boyle dikdortgen kesimli :)) daha bi simarix ukala oliciim elbette kimseyi incitmeden ;) ben galibasam simarmayi pek seviorum, bi sevgi kırıntısı bile gormiiim eyvahh :)) yapisirim hemen :)))) suluSepken de diilimdir ama :) ayh kendimi anlatiorum yalniz blogtanKarakterAnalizi .))

anyway,

efenim benim annemle ilişkimi bilenler bilir, detaylari blog camiasindan Efsa,Gayyor,Toph olmak üzere bazi yazılarımı okuyanlar .)

neyse burda yormadan bahsedeyim,

annem bana okul için sponsor olan, ara sıra pahalı hediyeler veren, sinirlendigi her an gerizekalı yahut of LoLLa sus deyip dinlemeyi pek sevmeyen, çook nadir öpen resmiyetle sarılan samimi değil ama aynı evin içinde bir güzel & fazlasıyla güçlü olan bir Arkadaştır. Tanışıklığımız 10-12 yıl öncesine dayanmaktadır, öz be öz olmamıza rağmen.
Resmi arkadaşlık gibi işte sanki .)

neyse, işte ben bu güvenilir arkadaşımla üç gün karlar içinde bir tatil yapıcam .)
teyzem ben ve arkadaşANNEM .)

Kartalkaya' ya ilk kez gidiciiim, heyecan içindeyim lakin biz dün tartıştık arkadaşAnnemle .) heyecan yerini korkuya birakti :s

kayıcaksın diil mi LoLLa

Hayır

Olmaz lütfen hepimiz kayıcaz, arkadaşlarım da olucak orda biliosun, ayıp olur

:s Anne ne alakası var kaymamla arkadaşlarına ayıp olmasının. Hakaret mi addediolar eheueheu

LoLLa lütfen !

Anne ben kiçimi seviorum, kafami ve de gözümü kolumu bacagimi seviorum ve kirilmalarini istemiorum. Sen lütfen. Gördün parmagimi kiriolardi nerdeyse bi hafta kullanamadim ızdırap sictim.

Küfretme dedim sana dimi benim yanimda !

Tamam izdiraplar içindeydim, bu nasil !

Bu daha iyi, tamam oraya gidince konuşuruz bunu.


:sss ooooooffff anne ooooffff !!!!!

Allah kaydirmasin walla :)))

yazimi okuyanlar nolur basima bi iş gelmemesi için akillarina gelirse bi minik dua etsinler, okulum acildi bi taraflarimi kirarsam hayatım kayar benden ziyade :(


pazartesi sabah dönücem diye umuyorum,,

Her şey dilediğinizce olsun, hiççç üzülmeyin, üzülseniz de kısa sürsün inşallah .)

öpücükler herkese ayrı ayrı ve deli deli .))

P.S. Efsa' m ayrica sana bi kucak dolusu beyaz güller .)

again&again kissesss

see you soon .)

23 yorum :

Üfürükten Prenses dedi ki...

efsa'nın güllerinden çaldım biraz,kızmaz o bana ehi ehi :)

gay_yor dedi ki...

bak kendine çok dikkat et ne olur düşme bir yerine bir şey olmasın..seni çok seviyorum..benim yerimede üşü ve kar topu oyna bir da sıcak çikolata iç..

KaRaMeL dedi ki...

hadi bakalım güzel maceralarını bekliyoruz.
kırık bacak, kol vs hariç :)))))))))

karalamaca dedi ki...

git özlet kendini yine gel...

beenmaya dedi ki...

güle güle git ve güle güle gel o halde...hem ruhen hem fiziken gittiğin gibi sağlam gel emi :)) iyi eğlenceler...

efsa dedi ki...

ÖZLİYCEMMMMM :((((

ÇABUK GEL BEKLETME

1 BİTTİ
2 BİTECEK
3 DE BİTER DİMİ
4 HEYOOOO

ZIBBIDI dedi ki...

otur oturduğun yerde kayma filan..:D

katre_wınscare dedi ki...

eheueheheh dualarım senle benım ıcınde kay :D:D:D:D:D:D:D eheueehe ıyı tatıller lollaaaa bı kardan adam dıkmeyı unutma sakın haa :D:D valıdeye de selamlar effendımm :D:D:D

Rumuz dedi ki...

millet kaymak için sıraya girsin sen elinin tersiyle it olurmu bole lolla !!!

owl dedi ki...

Haha Allah kaydırmasın :)) Bayıldım yazına :))

feanor dedi ki...

bol şanslar :D

LoLLa dedi ki...

Üfürükten Prensesim senin güllerini yanimda getirdim :)

Efsa' ma giderken, sana gelirken bakk kardesPayi :)

LoLLa dedi ki...

Gayyorum sag ve salim geldim bi kac hasarla :))
anlaticiim efenim yine bogurucez kahkahalarla :D

LoLLa dedi ki...

Hhhi unuttum Gayyor' um ben de seni çokk seviyorummm sana bi sürü kar kokusu getirdim taze taze :))

mmuucckk

LoLLa dedi ki...

Karamel' im kirmadim bi yerimi de hafif hasarlarim var annaticiiim :)))

LoLLa dedi ki...

KARALAMACA özledin dimi beni ???

.) evet biliyorum .)))

ben de..

LoLLa dedi ki...

Beenmaya sagim ama salim miyim pek bilemedim :s :)

LoLLa dedi ki...

EFSA' m geldimmmm bittiiiii :)))

eheue gitmeseymisim daha iyiymisim :))

LoLLa dedi ki...

eheueh ZIBBIDI zati en son kızakla kaydım eueheueheuehe :))

dalga gecmiorumm :)

LoLLa dedi ki...

Katre' m Winscare' m tam kendime gore bi kardan adam yaptim annaticiimmm :))))

LoLLa dedi ki...

Rumuz itmedim beni ittiler pistin yarisindan asagiya :))

LoLLa dedi ki...

Owl kaydirdi Rabbim :s
zor kendime geldim kardaBogulan ilk insan olucaktim :)))

LoLLa dedi ki...

Feanor' um güzel dileğini ben gitmeden once dileseydin nolurdu :( hayatım kayıyodu benden ziyade :)))

Yorum Gönder