tamam baska bi konuya gecicemm an itibariyle susturmaya calisiorum beynimi :s
aradim kardeşcagizimi da ondan keyfim yerine geldi, gerci suratıma kapatti 'bebegim ariycam ben seni gidince sen disari ciksana git bişeyler iç zibidiGonzales' le' dedi ve çaat kapatti sipa suratima telefonu :s lennnn salak merak ettim allaa allaa yaaa n war bunda :s :'(
aman iyi bea demeye calisirken hem de kapatti g.t telefonu :)))))))))))

aslinda bu kadar dusmemeli bir insanin uzerine dimi kardes de olsa :s
koskoca adam işte yaa, ama aramizda 8 yaş var hala kucuk bana gore :s
Dante de cok kizdi sacmalamaa koca adam diyerekten :s ama ama amaa yaaaaa :s

zaten onun bebekligine yetisemedim ben, bir yasinda tanisabildik .)
yoo öz kardeşim tabii ki, üvey değil ama ben kendi şehrimdeydimi o da olmamasi gereken bu lanet şehirde :s

bu şehirde en sevdiğim tek şey,,

yeni doğduğunda gözleri lacivertmiş ve ben eblek gözlerininlacivert olmadigini gorunce aa nasi oldu bu be dedim, iyi hatirliorum :))

pamuk yüzüne ilk dokunduğumda başladı ona tapışım, kokusu anne-babama bütün öfkemi anında geçiriverdi,,
o uyurdu ben onun güzelliğini izlerdim ne güzel uyuyo diye,
tabii beş yaşından sonra bu izlemeler bitmek zorunda kaldı çünkü kendisi saçlarıma yapışıp çekmeye başladı kahkahalar atark :))

sonra efenim bu en sevgili adamın ilk kelimesini de ben duydum :)
yatagin altına topu kaçmıştı, ben tam alıyorum dışsardan ba baa diye bi ses geld küçücük :s
anam dedim sesi o mu çıkardı :s ben çıkmaya çalışırken yatağın altından küüüt kafayı vurdum tabii yatagin altina :D
allaaam bu nasil guluo katila katila, ben şok tabii :D
bi daha yap dedim ses yok bi daha yap dedim yine ses yok :s
evde de kimse yok o sırada :s nedense hemen apartman yöneticimiz samim amcayı aradim konuştu **** dedim adam da şok oldu :D
zavallım hemen karısını alıp geldi biz üç eblek bi çocugun karşısında onu izlioruz :)))
bebegim şaşkın tabii alla allaa niye bakio bunlar bana diye :))
neyse o gunden sonra susmadı zaten :)))
HIC SUSMASIN .)

ooof nazar degicek kırkbesbintrilyon kere masallah :)

3 yorum :

кα¢αкgαу dedi ki...

aman aman ne şirin şey bu öyle,
ilan vermeye başlıyorum
TAŞIYICI ANNE ARANIYOR
müracat: kacakgay@gmail.com=)))))

LoLLa dedi ki...

:) eheueheueheuehee

Adsız dedi ki...

kristalim gülsem mi ağlasam mı bilemedim şimdi bir saat sonra toplantım var ve aklım sende yahu neden böyle üzüldün sen bakayım bir şey olmuş

Ömer

Yorum Gönder