tertemizim şu an,

şu andan on dakika öncesine kadar kederle simsiyah olmustu ruhum ama öyle bişey okudum ki,

bir simge'nin serzenişleri
'ydi ruhumu bir anda huzura kavuşturan.
zamanlama mükemmel
ve serzenişler muhteşemdi,,
içimdeki çığlık sustu kendiliğinden, hangi yazısı olduğunu burda yazmak istemedim, belli ki fazlasıyla özel, reklam yapılamayacak kadar.
Ve çünkü çok ama çok özel, bakar bakmaz acının ve sevginin ne olduğunu bilen biri hemen anlayacaktır o eşi benzeri olmayan yazıyı,,

haddim olmayaraktan kendisine burdan teşekkür etmek istedim,
anlamı büyük benim için,,

teşekkürler símgє,,

2 yorum :

símgє dedi ki...

ben bu yazıyı yeni gördüm çok özür dilerimmm:((
ve çok teşekkür ederim ruhuna bir parça iyi geldimse ne mutlu bana:)
inan bizde hala ve sadece hüzün ve bilinmezlik hakim..konuşmak istersen her zaman burdayım yorum yazınca mailime gelicek yayınlamayabilirim,mailine cevap yazarım.
çok teşekkürler sevgi seninle olsun...

LoLLa dedi ki...

símgє come oon beybb (acunaGelmişCemYılmazMisali;))

seni seviyorums ben, esas ben hala teşekkürdeyim sana .)

ok
kisses&hug .)

Yorum Gönder