1.02.2009

:'(

ev cok sessiz,
buz gibi, geri geldi itinayla sokup atmaya calistigim aptal dugum,
hem de simdiye kadar hissettigim en buyugu geri geldi :(
cikamiyorum koridora, sondurdum butun isiklari, ne ses istiyorum ne sessizlik,
gecicek carcabuk ama gitmedi dimi tumcesiyle bogusuo beynim,
herkes gitsin ama tek o gitmesin,

gitmedi tabii ki, geri gelicek bildigim bekledigim gunde saatte,
dakika basi telefon msglari, cagrilar, ooof yeter be minnos diye kızacak .)

evet yine canParcasi Kardeş,,
elimde değil, yıllarca tum daginikliklarimi toplamisken bunu toplayamıyorum simdi,
koca adam aslinda ve sadece 2 hafta,
aman ne komik LoLLa, ahhahh ahaa aha sacmalamaaa ooof!
evet beynim yine telasede :s

sustum bu konuya ok, geri gelene kadar sustum ben konuya

aagghhh arayım bi aslinda :s

2 yorum :

Adsız dedi ki...

hayatım kimse gitmeyecek!

Ömer

LoLLa dedi ki...

:(

Yorum Gönder