sessizlige dayanamiyorum bugun :(
canımm bebeğim hayatım her bi şeyim aşkım kardeşim bugün istanbul'a gitti iki haftaligina :'(
sipa geziyo tabii, hiç bu kadar ayrı kalmadık ve ben dagildim :(
canım felaket sıkıldı, bu adam askere falan gidince napicam peki ben :S
buyuk ihtimal yakınlarda bi yerde ev tutucam :s
tamam biliorum abartı belki ama su an boyle hissediyorum :'(
ilk kez bu kadar yoğununu yaşıyorum özlemenin :( iki hafta yani 14 gün :s
gün saymaya başladım bile, bugunu sayma kaldi 13 gun olur mu acaba :(

neyse yaa gezsin dimi efet .)

:'(

7 yorum :

Toph dedi ki...

yahu bırak çocuğu gitsin gezsin eğlensin ne güzel işte yani özlede de nebileyim askerdeyken falan yakınlardan ev tutma=)))

LoLLa dedi ki...

temeeem tutmicam :)
tutar gibi olursam seni aricam ya da orda olursam (ki olucam :)) sen beni ********* iskelesine bagla :)

Toph dedi ki...

Hmm sende buralarımısın yoksa tahmin ettiğim iskeleyse baya baya hemşeriyiz canım :P

LoLLa dedi ki...

yepppp ta kendisi ve bizde aynen hemseriyizzzzz :)))
beyaz binalar diim sen anla :)

Toph dedi ki...

nasıl ta kendisi canım belki yanlış anladım :P beyaz binaları anlamadım buralarda meşhur mavi binalar var genelde aynı yerden mi bahsediorz yahu lol ayrıca yine burayı msne çevirdim ben :/

LoLLa dedi ki...

hımm nasi anlatsam acaba dur senin bloga geciorum :D

Adsız dedi ki...

gezsin yahu bırak çocuğu bebeğim sen hiç mi gezmiyorsun da üzüyorsun bizi böyle kristalim

Yorum Gönder