allaaam cok tatli bi blog kesfettim, sahibi de oyle .)

kendisinin dişi bir blogu var, gorur gormez ben carpildimm :)

bu konuda sevdigim taptığım saatler gecirdigim salincakta iki kişi ' m vardı, şimdi bir de Dishy Fashion geldi .) hoşgeldi benim tarafımdan .)

buraya yazmamın nedeni style ve beauty konusunda bu kadar ilginç ve güzel içerikli blog bulmak kolay değil sanırım. En azindan ben beceremedim :s

ilk goz ağrım salincakta iki kişi' yi bulana kadar canımdan bezmiştim, tesaduf eseri Satc (sex & the city) yazısını buldum, mahvoldum taptım ona bu haberi verdigi icin .)

4 yorum :

{ Dishy Fashion } dedi ki...

Canım benim ya ne diyebilirim ki you are so sweet my honey :)

katre_wınscare dedi ki...

oww ıyıkı geldıler o zman :)

LoLLa dedi ki...

Dishy Fashion' ım thank you :))

biliosun sen niye tesekkur ettigimi :)mmmuucckkk

LoLLa dedi ki...

katre_wınscare dimi hoşgeldi dishy fashion' imiz :)

Yorum Gönder