çok bi sevdiğim anında benimseyip, ağğğ diyerek çoğu kez onunla da ağladığım Delirapunzel'im bir güzel çook doğru bir yazı girişi var: "yeter artık, sanırım size böyle duygusal paylaşımlar yapmak yaramıyor, hemen cozurduyorsunuz..."

çokkk doğru ama senin varlığın pek güzel pek ilaç pek neşe pek huzur verici delirapunzel' im..

mimi biraz geciktirdim farkındayım, ben bir eşşeğim,

konumuz bloggerler ve tarzları sanıyorum, elbette ki önce şahsen manen sevilen, saygı duyulan, çok anlamlı paylaşımlar gerçekleştirilen bloggerler ve özellikleri nedenleri,,

Efsa'm; öyle güzel biri, öyle samimimi ki,
ikinci kardeş bana o,,
önemli benim için, değerli benim için değerli o,,
blogunda yazdıkları bana aşina, bana tanıdık,
sıkıntıları, aşkları, mutlulukları, heyecanları, güzel kahkahaları var güzel yazılarında, çoğu yazısını ikişer üçer kere okumuşluğum var, okurken ağlamışlığım var, attığım kahkahalarım var yazılarını okurken,,

Gayyor'um; nasıl samimi, nasıl sıcacık, nasıl özel biri o da,
dert ortağı mı desem, neşe kaynağı mı desem, çok güzel bir aşık mı desem, hayatı bilen mi desem bilemedim, hepsi aslında,,
yazılarını hevesle okuyorum, ağlıyorum, gülüyorum, hissediyorum onunla hissettiklerini,

Şahmaran; çok güzel bir aşık mı desem, neşe kaynağı mı desem, hayatı bilen mi desem bilemedim, hepsi o da aslında,,
yeni oldu tanışıklığımız, gayyorum sayesinde,,
lakin onun da deli kızı oldum galiba, gayyordan aşina bana kendisi diye umuyorum utangaç gülümsemelerle,,

Delirapunzel; bir deli yürek, saklanan tarafları var belki kendinden dahi,
çok güzel bir yüzü var eğer gördüğüm resim onunsa, değilse de güzel yüzü eminim yüreğinden gelen güzellikle,,
delirdiğim anlarda umulmadık çıkıp hişş kendine gel len yeter ama aaa deyip benimle usulca gözyaşı dökmüşlüğü vardır, hissetmektir benimkisi elbette,,
yazıları en diplerde bazen de en tepelerde dolaştırıo halet i ruhiyemi, öyle güzel yani

p|2ìÑ¢É 0f rÂìÑ; acıyı sevinci paylaşma ustası, anlama ve anlatma ustası,
hayaaat diye birlikte bağırdığım bi adam, ağladığım, başına ekşidiğim nerdesiin diye zıpladığım bir değerli adam,
yazıları kah neşe kaynağı, kah ölüm temalı, kah ruhun felsefesi, kah aşk, kah yakınma, ama en çok samimiyetten daha öte yazdıkları,,(blogu davetiyeli, iletişim gerekmekte)

Dishy Fashion; nasıl pretty woman, nasıl süslü ruh, nasıl samimi anlatmam çok zor, uzar gider,
yeni geldi ama iyi ki geldi, tam ihtiyacım olan en güzel konular sektörler var yazılarında, bir sürü bilgi, dizayn, film, kozmetik, envai çeşit,,

Petunya ve Egzotica; beraber gülebildiğim hatun kişiler,
alışılmadık tarza sahip olabilirler, olmayabilirler görecelidir,
lakin samimiler yazarken, açık saçık tam karşılığı belki, nereye çekilirse kavram orda işte,
yalan yok elbette, takipteyim yazılarını, neden etmeyeyim seviyorum hatun kişileri
bi gidiolar gidiş o gidiş, bi geliolar lollaa nolii gene kuzum deyu ben kahkahalar içindeyim neşem yerinde hoop

Kelebenk; çöplere at beni kelebenk yine yerlerde bu kalp :(
bir güzel deli kendisi de, kimi yazısı beni iki saat durmadan ağlattı, kimisi 2 saat durmadan kahkaha attırdı,
seviyorum takipteyim, o olmadığı zaman huzursuzum,

Böcek; "Tebessüme meyilim vardır..." ile başlayan kısa özgeçmişi beni benden aldı ilk keşfettiğimde, o gündür bugündür baş belası oldum her yazısına
okurken yaşıyorum onunla,
her noktalaması her harfi dolu, anlamlı,,


biR símgєnin serzenişleri; en sevdiklerimden,
sadece bir yazısıyla yıllanmış öfkemin yarısına yakınını temizleyiverdi farkında olmadan,
her yazısı ince sızı, katmerli aşk, yaşanmışlık,,

@HiÇ@
; yüreğim, ayparçam,,
yıl be yıl kahrımı çekmekte,,
bu aralar pek ayıramıyor vaktini bloglara ve bloguna ama gelecek,,

aNGeLiTa; yakınlığımız pek eski olmamakla beraber yeni de değil,
aşık, öfkeli, sorgu meleği ama nasıl içten, bir güzel yüz,
henüz keşfedilmedi, kendine yazmakta kendini bulmanın eşiğinde,,

Toph's Page; her şartta desteğini esirgemeyen benden,,
her yazısı farklı, her yazısı güldüren beni, bazen düşündüren kara kara, bazen de ağlatan nadir de olsa, özlemden,,

Salıncakta İki Kişi; güzellik tanrıçam, idolüm kozmetikte,,
tepesinde zıpladım bana da öğret diye, hala deniyorum ve başarıcam ona layık olucam
.)

Ufuk Çizgisi; bir ZIBBIDI, her gözyaşımda duydu, koştu yanımda oldu,
kısa ama öldüren tümceleri var, acının güzelliğini anlatmakta,

LÂL de BÖLÜNDÜ
; hakkında yazamayacak kadar özel yazıları var,
yazdığı her kelimeyi, kurduğu her cümleyi, yazıyı yutuyorum sindiriyorum, günlerce aklımda kalıyor,,



kısaca böyle, unuttuğum bir çok blogger var buna eminim ama kelimelerimin ruhumun yorgunluğuna verin nolur,,

132 tane hali hazırda blogger izliyorum seve seve, en zor anlarımda, en kahkahalı zamanlarımda yanımda oluyorlar, kah yorumlarıyla, kah sessizce takip ederek, kah bir ani merhabalarıyla,,

mimi kimseye atmak istemiyorum zira bu şekilde yazmak belki istenmez,
fakat istenirse arzu eden herkes mimi alıp paylaşabilir elbette, ben sadece isim isim mimlemeyim dedim,,

14 yorum :

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

ama lolla...
bak walla yazının başında bizi yazmamışsa sorarım diye başladım okumaya...
kar tatiline gidiyorum dedin, arada okuyamadım maceralarını ilk bu yazıyı okudum. şimdi hemen merakla okuyacağım.
biz de takipteyiz...
hep neşe ile...

{ Dishy Fashion } dedi ki...

Oh Lolla my cookie :) you r my first blogger friend you know. Sen bana o kadar motive veriyorsun ki ben bu sayede yazmak istiyorum daima. Şimdi şu mim denen şeyi öğrendim dur bakayım bende yazayım my little bird. Kiss u from my heart.

kelebenk dedi ki...

kuzum benim ... o kalp çok yara alacak daha biliyorsun sen de. ve yaralar olmadan izler olmuyor malesef.

ayrıca seviyorum seni çok. o güzel yüreğinde yer bulmak çok büyük bir şans benim için.

efsa dedi ki...

BEN VARYYAAAAA SEN SEVİYORUM KIZIM :)))

BİLİYORSUN SÖYLEMEME BİLE GEREK YOK
İYİ Kİ VARSIN :)

LoLLa dedi ki...

petunya'm & egzoticam sizi yazmadan olur mu len :)))

olsun nasilsa ögreniosun, ben annatirim sana ya da sana :))
allaam hanginizsiniz bilmiom ki aq :)))

mmmuucckkk kucak sevgi bi suru

LoLLa dedi ki...

Dishy' m uR my beauty, my dishy, my baby N iLoveU .)
lets start the mime ;))

lotsOfkissesBaby .)

LoLLa dedi ki...

Kelebenk' im ben de seni çokk seviyorumm .)
de işte şu kalp işi dediğin gibi evet brz sancılı :(

LoLLa dedi ki...

EFSA'm biriciğim kalbim ben de seni pekk pek çokkkkkk hem de .))

öpücükler dolu dolu .)

AnGeLiTa dedi ki...

kendine yazmakta kendini bulmanın eşiğinde :))) bayılıyorum senin şu doğru teşhislerine fakat kötü haberlerim var bloğumu kapama kararı aldım.öpüyorum seni çok bıyyyy

LoLLa dedi ki...

:s AnGeLiTa' m niye yaaa :s :((
gerci vardir dusundugun bisey :s .)

geri gelmeni umuyorum şiddetttle !

ZIBBIDI dedi ki...

Acı güzel diğildir bee kuzum.O senin kalbinin güzelliği..:) saol.)

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDI' m acının çekilişini güzel kılıo benim için senin yazdıkların..

.)

opucukler bi dolu

delirapunzel dedi ki...

anaaaam seni yerim be:))
mübağğğla etmişsin kuşumm;)çok çok teşekkür ederim, içim bi hoş oldu valla:)sen çok yaşa emi:)
seviyorum seni lolla bebek;)

LoLLa dedi ki...

deliRapunzelim :)

biz çok yaşayalımmmm .)))

ben de guzel bebeğimm .)

opucuklerrrr bi dolu

Yorum Gönder