hhiiiaaaa allaaam demek ki sevgili sol elimin çalışmaması iyi bişi olduu :)))
yine ödülll :)) ahh kahretsin sizler için varım binanaleyh beni sizler yarattinizzz fevkaledenin fevki can-ı hüraşlarım onör duydum türk musikisine yararım olamasa da edebi yazına buluniciiimmm nevi şahsına münhasır heyet-i umumiye azalarım :s (hö :S)
:)))

temeemm kendimize gelelim, bülentErsoy tümcelerine gerek yok farkettim ve indim yere .)

şimdi dee canımBiricikKardeşGibinBirAndaSeviverdiğim Efsa' m bana ödül verdiiii hallaamm noliii naptim ben iyi bişi yapmis olabilirim :s :))


ikinci ödülün sahipleri yine sevdiklerimmm :))
ee benim sevmediğim yokmuş ki yaw :s ;))) iyi ki yedi yedi gidiii ödüllermiz :)

eveett düşün LoLLa (rastgele olmaz ciddi bişi bu)

Kaçakgay
parelize
GayKedi
BabeGazelle
baarma
Mutluluk Cesaret İster
LâL

12 yorum :

кα¢αкgαу dedi ki...

ya canım Lolacım bu ödülü bana verdiğin için çok teşekkrü ediyorum ya..çok naziksin=))

LoLLa dedi ki...

Kacakgay' im nezaket sahibi insan olaraktan sizi addediyorum sağ elimle .)

eheue gecene kdr her cumleye sokucam zavalli sol elimi :( ;)))

kissess

perikizi dedi ki...

ödülünü yiyeyim senin mersüü çok sevindirik oldum hatta 9. kattan sarkınıp ödüllüyüm lan var mı diye bağırasım var :D

zeko dedi ki...

bu ödül meselesi mimLemek gibi bi durummu :D en uyku sersemi halimde bunu çözmeye çalışıyorum bu vakit. biri bi sol el atabilirmi bu konuda :d aydınlanmaya ihtiyacım var =)bu arada tabiki çok and the çok teşekkür ediyorum tabi ödül için =)

perikizi dedi ki...

ya ben yorum yazmıştım nerde o? cevabını kontrole geldim yok olmuş:D

perikizi dedi ki...

ya anam sana yorul yazılmıyo bu yazılırsa çok bozulurum ama he:D

noir désir dedi ki...

enemmm :D ihi:D sevindim :Duehue beyb çok teşekkür ederim :)))

LoLLa dedi ki...

perikizi iste burdaaa ;)
senin guzel yorumlarini yayinlamaz olur muyum huleyyyn .)

LoLLa dedi ki...

noir désir ricaEderim bebeem mutlulukla armagan ettim sana .)

LoLLa dedi ki...

Zeko ben ilerleyen gunlerde aydinlaticiim efenim seni .)
elmasınız sizinledir efenim iyi bakınız .)

ŞAHMARAN dedi ki...

lolla merhabalar öncelikle sevgililer gününü kutluyorum.Gayyor elv79 un bir daha yazmayacağını öğrenince çok üzüldü.Ama şimdi herşey düzeldi.Elv79 gitmekten vazgeçti
Gayyor çok seviyor onu gayyora ulaşamadım akşam yanına gideceğim postu ben kaldırdım yayından yorumun için gayyor adına çok teşekkür ediyorum.Desteğinizle her zaman yanımızda olacağınızı biliyoruz.sevgiler.

LoLLa dedi ki...

ŞAHMARAN ben teşekkür ederim nezaketin ve samimiyetin için,

öp benim yerime yanakından, seni de öpüyorums .)
(utangacSimarikSmiley)

Yorum Gönder