Efenim herkese sevgiler saygılar öpücükler kucaklar buzZz gbi karlar :)))

hemen konuya giriciiim zira trajiKomik bi iki gun bi geceydi cunku :))
keske gitmeseymisim bizim evin ordaki yokustan da kayabilirmişim :)))

bastan alayım:

sevgili teyzem ve annem bir kucuk spor arabayla (hava atmak icin demedim karda spor arabayla gitmenin sonuclarını annaticiim) içinde ben olmak uzere ciktik ve cikis o cikis. kendimi sanki saniyeler icinde otelde lobide ödümü ararken buldum, bi yerime kacmis olabilir mi diye !!

allahim bu kadin manyak, be kadın o arabayla kayan yolda 'LoLLa bak nasi pati cekiorum vvıııjjjnnn' olur mu salak! allaaam anlatamam dostlarım ömr-ü hayatımın sonuna geldim sandim :s sanki biz tatil beldesindeyiz, altımızdaki kah golf arabasi oldu, kah ferrari kah jeep :s
neyse sag salim otele gittik efenim. bildiiniz uzere odalarimiz hazirlanmamis, lobide oturuoruz, ben de ödümü ararken soyleniorum.

kafami kaldirdim, tam kahve alabilir miyim dicem birine, allaaam bi garson bana dogru gelio gulumseyerek :s ama insan degildi o! erkekMelekti kesin. yarabbim o nasil guzel bir yuz, nasil pembe yanaklar :s dikkat ediniz yakısıklı demiorum, guzel bir yuz. ooof dedim içimden, disimdan da ben bi kahve alabilir miyim,,
cocuk bakti, gulumsedi, hemen dedi garip bi sesle solukla aksanla, ve bana kahve getirdi, ama ben hala cocuga bakıorum kahveyi unuttum, kirpik hastasiyim yaa onlari inceliorum ne guzel uzunlar diye, galiba ozel bi garson baksana yaldızlı falan ustundeki diorum teyzeme :))

neyse, yanimiza IK cisi gibi bişeyi geldi otelin, nasilsiniz .. hanım, oo kızlarınız mı dedi, annem gayet soguk bi gulumsemeyle hayır demesin mi :s hayır kardesim dedi sagolsun.
bir bozuldum anlatamam :(
adam iki kişi sordu, annem bi kişilik cvp verdi. sonra bana dondu hoşgeldiniz dedi, annem sonra kızım dedi (sagol anne tekrar),

neyse, az once bana kahve getiren garson da geldi, tanıstırayım erasmusla geldi bilmem ne, LoLLa, .. hanım ve .. hanım seremonisinden sonra sizi bilmem ne bey gezdirecek, pistlere goturecek dedi. ben kaldim soyle :SsS, afalladigimi gorunce adam, bilmem ne bey bilmemnerenin unlu kayak hocalarındandır aynı zamanda master için gelmistir demesin mi :s nasi yaaa dedim içimden, içim çığlık atıo ama. ben o adama kahve getirttim, ustelik kirpikleri de cook guzel dicektim ama diyemedim yutkundum.

neyse, sonra da hep kactim zaten, kolay degil bu kör cahillik, nerden bilicektim ki hem :s

neyse, yemek, turlama, kıyafet degistirme fasillari bitti, iki dirhem bi cekirdek asagiya indim, annem demez mi LoLLa hadi kaymaya gidioruz :s
e ama anne seninkiler yok,
a onlar gelmisler somineye gidicez once
ooof ben kaymasam
yuruuu
ii geliorum ama o cocukla gitmem
ay yok onu cekemem pek mıymıy
anne mıymıy ne demek?
iste senin gibi ha haa haa
tamam anne geliorum!

gittim bes dirhem bi cekirdek oldum altlı ustlu, kocaman oldum zor yurudum,
neyse vee pistteyiz..

ama ben aallaaaah gidiorum ben yapamicam dedim,
annem teyzem ve bilumum sekiz kadın kah kah kah bişiler anlatiolar, ben de sıvıstım kenarda kosede duran kayakcilari inceliorum, yuzlerini diil / gorunmuolardi zaten gozluklerden, nasi kayıyolar bunla derkeenn hoop yanımda biri bitti. :))

kacmaz zaten ya genelde hemcinslerim bilirler, hemen biri bitiverir yardim edeyim diye :))
. yardım edebilir miyim
* yok dedim ben kaymıorum izliorum,
.ahhaahh (sanki cok komik bisey soylemisim gibi adam yarıldı koptu mahvoldu)
aa neden kaymıoruz, hadi beraber deneyelim
* :s yok denemeyelim annemler kayıcak arkadaslarıyla ben izlicem dedim
. olmaaaaz (gayet eşDost gibi)
*neden olmaz, ben bilmiorum kaymayı, ilk olucak bu dedim ukala ukala
ben ogreticem dedi, istemiorum tesekkur ederim dedim kutuk seysine girdim anneme sms attim kahve içicem diye

neyse gecti aradan iki saat uc saat, geldi bunlar ama otele !
ben ordayım daha, yukarda !
oooofff dedim yaa sen sabir da vermiosun ki bana niye boyle yapıosun!

basladim dakika saymaya, açtım arkadaşım kar acıktırıo insanı.
neyse yemek yedik, tam kalkıcaz bara gidicez, kaymayı ogreticem diyen geckinZibidi geldi, annemle tanisti, teyzemle ve kızlarla(!) tanisti :)))

hoşSohbet muhabbet gırla tabii ama ben baileysin pesine dusmusum, neyse buldum sonunda kahveme :)

annemler geldi, kurulan ilk cumle LoLLa bak kimi buldum sana oldu
:s kimi dedim, bu zibidi pırtladı ordan yeniden merrrrrhaba diye (gicik olurum simariklik olsun diye r leri uzatan insanlara, garibim bilmio tabii !)

hhoof dedim, tamam sabah kahvaltidan sonra cikalim pist gezeriz sonra ben kızakta kayarım siz de izlersiniz dedim, hooop bu yine yerlerde (ayy ne gevsekti adamın sinirleri, asabi bozuktu heralde)

neyse eglence, sıcakSarap, baileys, bi kac bira, vodka hepsini karistirdiktan sonra ve haber atmam gereken degerli insana kısa bi malumat sonrasi ben uykuya gectim :))

sabah bi dolu kahve, bi dolu corekten sonra yuruyecek halim kalmadi ki :s kayak seylerini de giydikten sonra oldum mu ben tuhaf ve iri bişi :D :))))

neyse gittik piste, benim asabıBozuk kayak hocam basladi bana anlatmaya ama uygulama yok, ben ayagimda kayaklarla hareket edemeyen seklimle donuk donuk dinliorum ama uyudum uyuycam :) aaa dinlemiosun beniiii kah kah kah, ben gayet eblek eblek bakiorum tabii niye guluo gene diye :))) benim de sinirler bozuldu ben de basladim kahkahaya :))) zaten soguk, ısındım iice gulmekten :)

hadi dedim baslayalim ama tepeye cikmam, once kucuk yerde baby seysi var ya orda dedim, hadiii bu gene kah kah kah aaa olmaz dedi, beni tuttu pantolonun ipinden yukariya cekio :s geldik mi pistin yarisina :s hahh dedim sen beni öldür herkes rahat etsin, suçluda aramazlar !
bi kac denemeden ve dusmeden kah kahtan sonra bakti bende isik yok, peki madem snowBoard yapalim dedi :DD
tamam ama once nolur su kızaklardan biriyle kayiiim noluur dedim
tahmin ediniz noldu, kah kah kah ! neyse kaydım bi kere ama kızakla :)))))))

adamin maymunuyum sanki :)) neyse bu bozukAsap gozden kayboldu bi ara, allaam bi baktim havada adam :s

onu inerken biraktim insin yere, ben gene kahveciye :)))
neyse bu geldi, izledin mi dedi, hı hı evet cok iyiydin dedim (nasi izliceksem sanki sorf yapio izledin mi dio), hayattaki basarilarini saymaya basladi ama ben surekli esniorum :)))

ben usudum gidiorum dedim ilk kez alici gozuyle baktim adama, hoş bişi kaz ayaklarina ragmen :)) ama adamda asap namina hiç bişi yok :)))

otelde yine yemek, sarap, baileys etc yine uyku ve bu sabah bi çiğlikla uyandim :s

* anne noluo
- bişi yok teyzen tlfla konusuo
* bence konusmuo baario anne soyle sussun uyuycam ben
- olmaz kahvalti saati biticek uyan hadi
* anneee uyandim uyandirildim
- tamamm giyin hadi
* hhoofff :s

inadina en dandik seyleri giydim gittim yanlarina :))
annemin goz devirmesi meshurdur bazi anneler gibi :) baktim yine devriliolar, tamaam dedim iyi gicik oldu :)))

saat iki sularinda bugun annemin arkadaslari yani kizlar korkmaya basladilar ayy nasi donucez ki bizim otobus kalir yoldaa tu tuh diye :)
annem de sıkılmıs heralde, e yola cikalim o zmn dort gibi dedi :))
normalde gece cikicaktik maceraSever teyzemin aklina uysaydık :s

neyse geldik sonunda, odama yastigima size kavustum benden mutlusu yokkk su an :)))

HASAR TESPİTİ

* bes dusme sonucu ezilen el parmakları (daha yeni kullanmaya baslamistim sol elimi zaten)
* yine dusme sonucu moraran kaide :)))
* yine dusme sonucu kırılan en sevilen gozluk ve parcalari, iki sap bi cam :))
* bacak ayrılmasi sonucu tutmayan frenler
* soylenmekten dolayı aciyan cene
* gunes dolayısıyla hala acıyan gozler
* kaybolan kayakcilarin haberi yuzunden yasanan korku ve bulunmuslar haberi ardından gelen bir ohh
* hafif incinmis bi ayak bilegi
* agzima yuzume kacan karlardan dolayı geniz akmasi :(
iyi ki bogulmadim

HAMISLER

- KAYAK SENIN NEYINE
- IKI GUN BIR GECE ICIN MI GITTIM GITMESEYDIM BURDA DA VAR KAR
- ANNEYLE TATIL YAPILMAYACAK
- OTOBUS YAHUT UCAK YAHUT GEMIYLE SEYAHAT EDILECEK
- LAPTOP GOTURULECEK
- KIS TATILI NAMINA GIDILMEYECEK BI YERE
- GIDILSE DE HASTA NUMARASI YAPILIP, USUTTUM ISTE DENILECEK VICDAN SOMURULECEK VE OTELDE KALINACAK
- YAZ TATILLERINE TAPILACAK
- EKSTRA DESTEK OLARAK KARDES DE SURUKLENEREK GOTURULECEK KIS TATILINE GIDILECEK GIBI OLUNURSA

p.s. kendime kardanAdam yaptimmmmm :)))
goz yapmadim ama ozellikle :))))
havucta bulamadım :(
oole garip bişi oldu kafasi govdesi ve cam ignelerinden olusan bi agziyla :))
kardanKadına zamanım yetmedi :)

ooof alllaaam tesekkur ederimm :)
simdi brzcik neler var blog camiamizda neler yok ona bakip yaticiiim :)

sevgilerrr opucuklerr dostlarıma kucaklar .)

7 yorum :

ZIBBIDI dedi ki...

IKI GUN BIR GECE ICIN MI GITTIM GITMESEYDIM BURDA DA VAR KAR..:D

Sizin ewin arkasındaki yokuştada kayabilirdin bi poşet yada karton bulurduk sana..:D

efsa dedi ki...

ahahahah kardan kadını daha önce yapaydın ya. paso kardan adamlar yapıyoruz zaten kendimize eriyip giden :)))


neyse en azından bir değişiklik oldu sana da kuzu.

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDI sen nerden biliosun bizim evin arkasindaki yokusu yaaa :s :))))

off karton falan iyi fikirmis hakkaten :(

LoLLa dedi ki...

EFSA' m ikinci cumleni siddetle destekliorum uzgun bakislarla :)


evett degisiklik kısmı iyi geldi .)

KaRaMeL dedi ki...

niye göz yapmadın :S

sağsalim gelebilmişsin yanında anılarınla ne güzel olmuş işte:)

LoLLa dedi ki...

KaRaMeL goz yapmadim cunku normal adamlarda goz var ve genellikle kırılan kısım biz oluoruz, ben de goz yapmayım ki baskasi kardan kadın yapar falansa o uzulmesişn bari dedim :( .)

evet o acidan guzel oldu aslinda .)

mmuucckks

katre_wınscare dedi ki...

ahahahah ayy cok guldum yaaaaaa :D:D:D:D:D:D allahımm lollaa cok cok cok gecmıs ola sana :D:D:D:D ucuz atlatmıssın yıne hhe :D

Yorum Gönder