P.S. küçüklüğü bu bebeye benziodu, o yuzden boyle sarisin tema oldu :))

pasta yaptimm bugunn bebeğime :)

bebeğim: kardeş efendi :)

nasıl boyle bir anda karar verdim bilmiorum hala, ama yaptim :) film izliodum, nerden çağrıştıysa allaam pasta yapicam dedim kendime ve kendimi mutfakta buldum beyaz yumurta mı kahverengi yumurtamı diye sorarken yine kendime :)

nişasta falan kullandim, galeta unu, kremŞanti de :)değişik bişi oldu, brzda uydurmasyon oldu malzemeleri ve yerlerini değiştirdim, şeker ve yumurta sabit kalmak koşuluyla tabii :)

küçük beyin teşekkürü şöyle oldu:

"oooh cok yedim, bi daa yapsana bundan"

off dedim yarebbim, ooof :)))))

gittim döndüm yarim biraktigim filmime, içerden bi ses:

* sen cuma evde mi olucaksın minnoş?
- eveeet, noldu
* tuzlu bişiler yapsana bide
- hö :s

bu adam beni bi kere mutfakta gördü ya tamam artık doğal yaşam alanım sanıcak uzun süre ve özel aşçı muamelesi yapıcak :)

- bebeem niye sen bişiler yapmiosun da ben yapiorum
* nasi yapicam bee! hem bende tarif falan yok bebeem
- sevgilim interneti desen
* sevgilim sen denesen biz yesek. hem ben erkeğim eheueheue
- yeg yeeeee sipaya bak kardesSipa seni sittir
* cikiorum ben gelince hazir olsun mamalar
- laaaan sittir

:))))

bu adam beni rahat birakmicak artik, okul acilio da kurtuluorum thanksGod :))

4 yorum :

Toph dedi ki...

ayh hepsi mi böyle bunların. doymak bilmez falan.
evdeki kadınları kendi özel aşçıları sanmaları falan. bizimkide böle sürekli bişiler istio anne onu yapsana abla bunu yapsana falan die.
her gece tatlı koy önüne yer istisnasız öyle bi çocuk:D

LoLLa dedi ki...

eheueheu evet galiba hepsi oyle :))
son cumleni destekliorum cilginca alkişliorum Toph :D

nonsense dedi ki...

bana hani

LoLLa dedi ki...

Nonsense !!!

Yorum Gönder