pek sevgili biricik kelebenk' im beni mimlemiŞş yaşasınn :)))

konu cocuklugumuz diyoruz:

sevgili anne+babamdan uzakta buyumus yalniz agresif simarik kavgaci benle takriben 2 sene gecirdikten sonra dunyanın en guzel 3 kadini, salmislar beni sokaga :)

bi kac kaybolma vakasi, bi kac buyuk dukkan cami indirme, iki buyuk üc kücük cocugun dişlerini eline verme, komsu yazligin perdelerini tutusturma, vapurdaki adamin parmagini isirip suratına tukurme, komsu teyzenin rujlarini yeme, gece evden kacam ve karakola gidip beni attilar diye sikayet etme vakalarından sonra gelioruz 10 yasima .)

anormal simarik ve berbat bi cocuk oldugum için hep temkinli yaklasildi bana, aman simdi bisey yapar, birimize bisey yapar cocuktur gibisinden onlemlerle .)
oysa acaip yalnız oldugum icin, anneyle babayı beni niye biraktiniz diye sucladigim için içimdeki ofke hep baskalarına yansıdı. e o da haliyle beni lanet bi cocuk yapti :))
genelde yalnız oynardim kumsalda, bahcede. anneler istemezdi 'cocuum o sana bişey yapar bi yerini kırar gitme sen burda oyna' diye. aslinda cok eglenirlerdi benimle ama iste ne zaman hırcınlasip aglayacagim belli olmazdi.
o zamanlari hatirliorum da, yukarda yazdigim vakalar hep aile buyukleri tarafindan
(3 guzeller guzeli kadın, 3 anne yani :)) naklolunagelmistir :))

hatırlamıyorum hatırlamadığım bi şeyi de yapmamısımdır ;))

hımm kimin cocuklugunu mrk ediyorum su an bakaliiim yaramazlik derecelerine gore olabilir belkims :)) : Gayyor, Karamel vee Candies :))

13 yorum :

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

teşekkürler lolla...
egzotica da bende ayrı ayrı iki yazı yazacağız.
Ama biraz zaman alabilir..

кα¢αкgαу dedi ki...

bebekler çok şirinmiş, sen mi?eminim sende çok şirinsinidr çocukkene=)

efsa dedi ki...

:))) zaten baska turlusu de umulmazdı senden deli kız

LoLLa dedi ki...

candies yasasinnn bi mimle iki taş ;)))

temeeem buralarda olucam .)

LoLLa dedi ki...

кα¢αкgαу'im galiba sirinmisim de pek belli etmiomusum isirmaktan insanlari :)))

LoLLa dedi ki...

Efsa' m eheueh dimi :)
sen beni taniiiisin :)))

KaRaMeL dedi ki...

çocukken arkadaş olsaydık bi şekilde bi yerde demek ki senin yaramaslıklarından bende nasibimi alırdım.çünkü ben çok saftım :))
teşekkür ederim cnm mimlendiğimden ötürü:)))))))))))

LoLLa dedi ki...

KaRameL bişi yapmasdim belki sana ama belli de olmasdi ;)

вєndєníz...(иυянαиσzкαи.¢σм) dedi ki...

nası yani yaa 3 kadın kim,annen baban nerde,en baştan okuyimmi yazdınmıydı:((
yoksa anlatıcanmı tatlım?

LoLLa dedi ki...

вєndєníz...(иυянαиσzкαи.¢σм) simdi soyle olii annem babam var lakin baska sehirde bebek LoLLa hayatta taptigi 3 kadinla buyudu, elbette kan bagi olan .)
uveylik yok, cocuk esirgeme yok, huzurevi yok, camiye birakilmislik yok, annem cocuk sevmedigini ben dogduktan sonra farketmis tanrı' ya sukur :))))

Bendeniz...n dedi ki...

fazla dramatize etmiyimmi ediymmi bilemedim ama sen var ya,diğer seçeneklerle aslında beterin beteri olduğunu ve hayata nasıl şükrederek ve gülümseyerek bakılması gerektiğini-baktığını gösterdin yine tatlı kız..seviyorum senii:))

LoLLa dedi ki...

Bendeniz...n ahh yaa tesekkur ederim
cok sevdim yorumunu (utangac smiley)

LoLLa dedi ki...

Bendeniz...n bu arada ben de seni seviyorum galiba (uatngac smiley :)))

Yorum Gönder