Eveeet sevgili yorumcum yine piyasada. Bu sefer tehdit edilmişim bir de. Yok yaa !
Blogumu kapat ben tekrar açarım, kapat yine açarım, kapat yine açarım, kapat yine açarım, kapat yine açarım, kapat yine açarım, kapat yine açarım, kapat yine açarım, kapat yine açarım, kapat yine açarım, kapat yine açarım, bu boyle devam eder şekerim .)
maalesef yine yorumun orginalini yayinlayamadim cunku oyle asagilikca kelimeler, tanimlamalar var ki :s utandigimdan degil tabii ki, UTANMAZIM BEN lakin blogumda cirkin durucak kadar cirkin kelimeler:

"Neye benziyosun acaba çok merak ediyorum uzunmu saçların sarıymış demi okudum kuzeninin yazdığının neyse yayınlasaydın önceki yorumumu olmadımı ayıpmı olur utandınmı yoksa şaşırıım bak ozaman sana bazı sorularım olucak bakalım bunlarıda yayınla cevaplarınıda ver ama anlaştıkm ı?hadi kaşarmısın sen zengin kızımısın paralıda okuyosun demi kahve ısmarlayım bem sana gel babana aşıkmısın para boktur sende annen yokmu senin hiç yazmıyosun kaç tane sevgilkin var seks yapıyomusun onla çılgın partiler veriyomusun sende benim vardı öyle fahişe değilsin anladığım kadarıyla yazdıklarından hiç tecavüz ettilermi peki sana güzel kız arkadaşların varmı ............ ........ .................. ......... .......
..................... .............. ............................... ............. ........... .............................................. .....
Sorularım şimdilik bu kadar eğlendiniz demekki orada bende devam edeceğim sana göre bazı kelimeleri yanlış yazıyor olabilirim beni eleştirme bloğun güzel yazık etme"
yorum zamanı zamanı31 Ocak 2009 Cumartesi 03:32 tam saat olarak, niye uyumamis tuh :D


Sen bana neden taktın gerçekten anlamadım, lakin bu sana ayırdığım son vakit dilimi. Gelelim sorularının cevaplarına;
*Kaşar değilim ama keşke olsaydım incinmezdim belki
*maalesef zengin değilim maddi açıdan,
*evet özel okulda okuyorum lakin öğlenleri kahve içemiyorum bazen PARAM KALMADIĞINDAN,, Var kahvemi alan, sağol nazik teklifin için,
*babamda para bok olabilir ama fazlası bana ait değil,
*evet babama aşığım, iyi okuyucusun sen,
*annemden bahsetmiyorum evet. beni okuman daha iyi, annemden uzak dur,
*sevgilkim yok ama sevgilim bir tane ya da birkaç taneler, ya da yok , seni bozar mı bu?
*Biriyle yattıysam yahut yatarsam veya yatacaksam bunun seni ilgilendireceğini sanmam,
*Fahişe değilim, ama olabilirdim de,
*Partiler verseydim bile seni davet etmezdim sapık gibisin çünkü,
*Tecavüze uğramadım hiç,
*Seni yargılamıyorum usturuplu şekilde ve HADDINI BILMEN ICIN SENIN, haddimi aşmayarak cevap veriyorum sana,
*Blogumla ugraşma derim, Ingilizce biliosan bir dolas bakalim blogumu ;)

Teşekkürler ilgine .)

daral geldi gerci senden ama degisiksin sende, ruh halin yani tuhaf. yaz bakalım, cevap vermediysem bil ki bunalmisimdir.

13 yorum :

Ballerina Witch dedi ki...

ehueheh.
böyleleri de var mı yau.
ne manyaklar :D
tanrımm...
hiç uğraşma bi gün susar =D

Toph dedi ki...

yahu kuzum delimisiniz siz böyle adamları kaale alıp ne diye cevap yetiştirirsiniz. al işte adama eğlence çıktı bir üçüncü yorum daha gelecek sana. Yine acaip sorularıyla falan gelecek. Bi tarafına takmasan cevap vermesen ikinci bi yorum daha gelmezdi sana. Neyse bence bundan sonra taşıma buralara yazık heveslenio adam kendini bişi sanıolar sonra=))

LoLLa dedi ki...

Ballerina Witch eve daha yeni geldim çat diye surpriseeee ben geldim oldu yorum :)))

LoLLa dedi ki...

Toph evet yazmicam bi daha buraya bana yer kalmio :)
ama eglendim walla bunda da , adam ciddi sinir yapmis kendine ofkelenmis falan :D
yazik yaaa ;)

gaykedi dedi ki...

canım bunlar telefon sapıkları gibi konuşursan, onlarla ilgilenirsen, cvp verirsen daha çok ararlar, yazarlar, kudururlar... bas yorumların delete tuşuna gitsin siber uzayın çöplüğüne, bana o kadar çok geliyorki bu tip yorumlar artık bağışıklık kazandım sanırım :))

LoLLa dedi ki...

gaykedicim evet ilginc bi tahrik olma yöntemleri var bence :s
bana ilk oldu tadını cikardim eglendim yaw o kdr enteresan bi ruh hali var ki :))

gaykedi dedi ki...

bu zavallıların tek istedikleri bir parça ilgi, alaka o kadar açlar yani :))

LoLLa dedi ki...

ben verirdim ona ilgiyi de tarzim diil biliosun :D

Adsız dedi ki...

kedicim ne kadar güzel yazmışsın yine
dün gece geldim iş yerindeyim kahve sigara ve ekranımda sen işte sabah

Ömer

Adsız dedi ki...

sapıkmış hakikaten ama dilerim ki bana bulaşmasın bir salak yorumunda
çok iyi cevap vermişsin de keşke kaale almasaydın canım

Ömer

noir désir dedi ki...

gene mi ya.."he" de geç ..ruh hastası tanımına uyan bir kişilik yani..yakında banada dadanırlar diye bekliyorum ama daha bi atraksyon yaşamadım.bakalım..cidden böyle tatmin oluyor bunlar sen cevap verdikce daha çok azıtıolar..mümkünse engelle mailinden öle bi özellk var diye biliyorum bi bakıyım sölerim gerçi bu tipler öle azgın ki hç üşnmez gider bi mail daha alır gene tacize devam eder.sapıklar her yerde,onlarla yaşamayı bilmek lazım..patetik insancıklar..gerçi insan demeye dilim bilem varmıo da nyse.aşağılık kompleksi insnı bu hale getiriyor işte..sen cevap yazma artık en iyisi ego orgazmına her cevap yazdııında ulaşııodur o,her bloga onu ifşa ettiğinde..ne diyelim..so fucking pathetic!

LoLLa dedi ki...

Ömerrrr yehhhuuuu geri geldinnnnns :)))

LoLLa dedi ki...

noir désir eheuee bayildim tanima evettt ego orgazmi kesinlikle :)
yok yazmicam artik tam 6 tane yorum yazmis yine :))
daral geldi bize dimi yaw :))

Yorum Gönder