alllaaam ben mahvoldum bittim su an yokum :s
yeni geldim zaten eve, yeni yeni alışıyorum,,
bu sabah sevgili kapıcımızın sesiyle uyandim :s
olay soyle meydana geldi:

dun gece biraz fazla gec yattigimdan uyku modu fazla agirdi sanirim,
calan 5 adet telefonu ve nerdeyse yumruklanan kapıyı duymayan ben, sevgili kapicimizin sesini dandik bi megafondan duyarak uyandim :s
ruya goruorum sandim mırıl mışıl devam ettim once canım uykuma, sonra birden biri resmen gürledi dışarda adımı :s :s
noluo yaaa demeye calisirken turlu cesit atraksiyonla pencereye kostum
iyi ki binada hönkürmemis adam zavallı komsularin hepsi pertti valla :)))))))

işin ozu su ki, sevgili annem aksam beni alir misin işten demek için aramis beni,
normal insanlar gibi 2-3 kere caldirmis telefonlarimi bende tık yok,
evi aramis yine yok nihayet sevgili kapıcımızı arayıp panik yapınca _be kadın uyudugumu dusunsen daha ii olmaz mıydı :s_, kendindenAkıllı sevgili kapıcımız ya da apartman gorevlimiz beni uyandırmanın muhtesem yolunu buluvermis :s

bide aciklamasi su: ***** balam biz koyde tee mezarlıktan eve haber salıveiidik bak uyanıvedin

dedi adam yaaa
hayır bi de sabah sabah kendi adımı goklerde duyunca soka girdim :s

keske biri boyle ilan- ask etse ne guzel olurdu :))))

eheueheue superSevgiliAdayı :))))

3 yorum :

efsa dedi ki...

megafon ahahahahhaha

çok iyiydi ya, keşke biri benim adımı da seslense

LoLLa dedi ki...

hı hı tabii balparem seni de gorurdum yataktan dusseydin :s :)))

almıla dedi ki...

bence herkes bikere o şekilde yataktan düşmüştür hayatında heralde :p düşmediysede biranevvel düşmeli :p bence eglenceli :))

Yorum Gönder