Dante'yle yeni kesfettik ve bittim diziye.
nasil guzel bir dizidir bu nasil rahat nasil ütopik bir dizi :s
boyle arkadaslarim olsunn nolur allaaammm yaaa
NY ya da londra' da nutfen nutfen nutfennn
en sevdigim karakter diye bişi yok hepsine bayiliorumm
carrie' nin ayakkabilarina, samantha' nin rahatligina, miranda' nin iradesine ve charlotte' in romantizm tanimlarina :)
londra ilk kez bu kadar guzel gorundu gozume benim inanilmaz bi sicaklik var orda,
hatunlar o kadar gercekler ki, yasadiklari su T.C. ortaminda bile normal gelio insana izlerken :)

kimileri diziyi pek sevmio ama buyuk ihtimal sevenler cogunlukta.
walla ben çok isterdim oyle bir hayatim olsun oyle dostlarim olsun etc.
kadınlar birbirini cekemez kaidesi yok dizide

fanatik sapik gibi gunde dort bolum izliorum, hemen bitmesin diye azar azar izliorum :)
alti sezonmus dizi,
gerci ben once filmini izledim. sondan başa gittim yanlislikla :)

allaaam nolur benim de oyle hayatim olsunnnnnnn

4 yorum :

kelebenk dedi ki...

izledikten sonra deli gibi alışveriş yapasım geliyor:D:D

LoLLa dedi ki...

kelebenk butce alt ust oldu benim iki gundur restoranlar barlar avmler derken pis dizi :)))

Adsız dedi ki...

bak sen bak sen büyük ihtimalle Carrie olurdun ama en güzelliğinden gidelim sen LA girl ol ben de sürekli peşini toplayan caddie

Ömer

LoLLa dedi ki...

Ömer heueheueheeue istemes ben toplarim kendimi hihh :( ;)))

Yorum Gönder