Suçluluk duygusu belki de bazılarımızı hasta eden.
Psikoz derecesinde suçluluk duygusunu sıklıkla yaşadığımı farkettim. Kime göre neye göre bu his adlandırılır bilmiyorum ama en ufak bir aksaklıkta ahh işte hata bende ya naptım ben kahretsin moduna giriveriyorum hemen. Onarılamaz gibi gelio o anda yaptığım ve bana göre hata olan şey, büyüyüp devleşiyor ve ben sanki insan öldürmüşüm gibi hissedebiliyorum

Geçenlerde yayınlamamam gereken bir şeyi yayınladım, aptallık ettim istemeden ve korkunç bir dalgınlıkla. Burayı okuduğunu biliyorum ve yeniden özür dilemek istiyorum kendisinden beni artik parcalayacak durumda olmasina ragmen yeteeer diyerek :)
Kendisi biliyor ne kadar darmadağın olduğumu, ne kadar zor zamanlar yaşadığımı. Bahane değil elbette bu, kısa bir şok ve güvensizlik için, tekrar :( :)
Ama,,
temeeem sustum .)

Ve yine geçenlerde en sevdiğim insanın annesine doğumgünü olduğu için çiçek göndermek istedim, 444çiçekçim.com aracılığıyla. Sipariş savaşından sonra tamamladık fakat iş ödeme kısmına geldiğinde, sevgili ülkeNin sevgili bir bankasının onay vermemesi üzerine Dante’yle çırpınmaya başladık bu sefer. Çeşitli kredi kartlarını deneyelim siparişi yenileyelim derken saat 5 oldu Vee sevgili ülkeNin sevgili bankaları kapanıverdi. Internet üzerinden zaten olmadı onay.

Ve pazartesiye kaldı, ama işin beni en çok üzen tarafı doğumgünü pazardı yani 1 şubat
İki eliyle doğrultamamak gibi kaba bir deyim kullanmak istemesem de burda, durum aynen bu
Sonuçta çiçek gidecek ama 1 gün gecikmeli olarak. Üç gün ağlak modda dolaştım, ooof yaa diye söylendim durdum kendime. Gerçek anlamda ciddi bir üzüntü yaşadım. Elimde değildi,,
Özür dilerim en sevdiğim

Anlamadığım bir prosedür; neden nöbetçi eczane gibi bir banka sistemi yok bu ülkede.
Belki çok saçma gelecek şu an okuyan varsa, ama büyük miktarlarda paraya çok acil ihtiyacı olan insanlar olabilir, sağlık olabilir bu, güvenliğin selameti için olabilir, acilen ödenmesi gereken borç olabilir bla bla bla..

Bu çiçek gecikmesi çok ufak bir şey belki, ama sıkıntıya soktu beni ve ruhumu: ‘Neden olmadı yaa’ diye

Üstelik başka bir tuhaflık, param olur kullanamam o an, kullanmam gerekir o an param olmaz :s

Sonuç itibariyle sevgili panik atağımı tetiklemek üzereydi bu saçmalık

Abartmıyorum

Ben, dilediğim özürler çoğaldıkça yetmiyor gibime geliyor ve özürlerin sayısı gerek aynı insana, gerek farklı insanlara çoğaldıkça çoğalıyor.

boğazıma bi düğüm tıkayıp nefes aldırmıyor,

Beynimi kurtarmalıyım karmaşamdan, yoksa tıkanıp boğulucam kendimde..

9 yorum :

karalamaca dedi ki...

böyle biriktirip biriktirip okumak seni, daha zevkli oluyomuş:)
zaruretten dolayı farkettimbu güzelliği. Sapığın iş başında demek.Allaham bi sapık dbana ver, ben uğraşırım sapıkla:)

khronossentius dedi ki...

yorum yazmak için sadece mause un ucuyla yazı kaydın alt tarafında dolaş gizli yerde mause un okuyla bulacan :)bulamazsan mail at :) sen ne suçlulugundan bahsediyorsun burda suçlu yok aptalca suçlu arıyan çok.

LoLLa dedi ki...

hheey hosgeldinnnn karalamaca .)
ne guzel buralarda oldugunu bilmek
(utangac smiley)
benim sapigimi almak ister miydin acaba? :)

LoLLa dedi ki...

ayparcam buldum uzun ugraslar sonunda .)
bayaa yıllardir bildigin sucluluk hissim iste kurtulamıyorum bundan :(

Adsız dedi ki...

aaah ah dedim sana telefon numarasını boşuna mı verdik be kız

Ömer

efsa dedi ki...

:)) gel buraya deli kız (sarılan efsa ikonu)

LoLLa dedi ki...

Efsa utangac + snıf snıf yapan ikon :))

Adsız dedi ki...

hey bu benim anneme gec giden cicek degilmi yoksa :))

LoLLa dedi ki...

:s hhheeeyyy sennnnn bebeeeemmmmm :)

ozur dilerim bebeeem yaa sikik banka isleri :(

lenn arada gel buraya

Yorum Gönder