bir adam var, burda bahsettiğim bir adam,,
umutlu mu desem, güçlü mü desem, çoğu şey aynı mı desem, yaşanmışlıklara dair bilemedim,,

önceleri tebessümlerimi toplayıp geri getirdi, sonra gülücüklerimi,,
şimdilerde de sanırım ufak ufak kahkahalarımı, .)

eşsiz bir karalamaca demiştim,
adam karalamıyor, yazıyor, gercekten hissettiğinde yazıyor,,
hem de ne yazmak,
hissetmek ve hissettirmek işte,

nefes aldıran cinsten,

az önce biR simge nin seRzenişLeRini okudum, hemen akabinde döndüm onun bazı yazılarını okudum,

ve gerçekten nefes aldım,
bir şehrin sevilebilme ihtimalini düşünmek, o şehirden ölesiye nefret edenler için çok zordur,
ama sanki şehrin sevilebilitesi var bu günlerde,

şehir değil de, O iyi ki var,,

P.S teşekkür gecesi gibi oldu farkındayım, ama bugun çok hazin durumdayım, biraz daha kassam hakan taşıyan güz gülleri dinleyip dinleyip ağlama moduna geçicem,

(şarkıyı küçümsemiyorum, bana fazla ağır normalde)

bu gece böyle oldu, teşekkür gecesi,,

3 yorum :

efsa dedi ki...

Ara sıra böyle şeyler insanda şükran duygusu uyandırıyor ve karşımızdaki insan bilmese de bizim yüreğimize dokunuyor.

LoLLa dedi ki...

efsa'm evet aynen sukran duygusuydu .)

dun gece iyi ki yoktun senin basina bela olurdum boyle boyle oldu efsa yaaa diye .)

iyiyim ama simdi, u know ;)

nonsense dedi ki...

o zaman karalamacaya teşekkürler

Yorum Gönder