su an saat ogleden sonranin 3 ünü biraz gecmekte ve biz iki manyak elimizde efes darklar(ki Dante bilir ben miller içerim bira niyetine) oole oturup kritik yapioruz
yanımdaki ekürinin adı tibet
evet bildiiimiz tibet kız ismi olarak kullanio kendisi 26 yıldır

efenim kendisi terkedildi yakın zamanda, yaklasik bi hafta once
ve bi haftadir tepemde ziplio, sence niye terketmistir deyu


-yaa ne biliiim aldattin mi

*yoo

-kavga mi ettiniz

*yoo

-aldatmis olabilir mi

*yoo

-e ne peki aq yaaa

* bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla

- :s anacim senin yas kac :s manyak misin sen yaaaaa
hasta misin sen ariza olur mu oyle sey dua et seni öldürmemiş tee allaaam yaa

*napim :(

-ooof tibet misin okuz musun sen yaaa tibet okuzu got salak eblek afferin cocuga haysiyetliymis sipa :))))))

*gulme yaaaa

...............

sanirim ben melegim ilişkiler konusunda :s

12 yorum :

KaRaMeL dedi ki...

Hıı karamelek hemde..
üzüldüm şimdi.ayrılıklar niyeyse üzer hep beni.biraz erken başlamamışmısınız içmeye?:))

efsa dedi ki...

bla bla ları mrak ettim şimdik.

Camilla dedi ki...

ahahaha tibet öküzü mü dedin tatlm ya denir mi öle ahaha:D

Böcek dedi ki...

hiç de beceremem varya bunu..

nasıl teselli edilir bilmem,bişiler söylerim bazen yüzüme gözüme bulaştırım iice bok ederim herşeyi:Pp

Güzin abladan ders almam lazım,eğitim şart:D

LoLLa dedi ki...

Efsa anlaticam sen de shock shock shock :)

LoLLa dedi ki...

Camillam benim tibet bi okuz isimle alakesi yok certainly .)

LoLLa dedi ki...

Böcek ogrenince bana da anlat pls bok ettim ben de :s

LoLLa dedi ki...

KaRaMeL alkolun saati yoktur thats right ;)))

KaRaMeL dedi ki...

I'll try ASAP ;)))

Üfürükten Prenses dedi ki...

dark mı
çok kötü yahu :p

LoLLa dedi ki...

KaRaMeL i would recommend that ;)

LoLLa dedi ki...

Üfürükten Prenses bebeem dandik bi bufenin tek saglam kafa yapaniydi aksam, ertesi sabaha ayni zamanda ;)))

Yorum Gönder