allahimmm sabah sabah (yani yeni uyandim, uyuyabildiğim için sabaha karşı kitap okurken), altı tane sigara içmişim şu an saydım :s
ve uyanalı 2 saat oldu :s

2 saatte altı sigara, beni ölüme götürür mü :s :(

her neyse cildimi arındırmalıyım en acilinden,
zira bugun benim için çok özel anlamı olan bi yemege davetliyim (utangacSmiley)
yrndan tezi yok sigara azaltma calismalarina baslayacagim, soz verdim kendime son sigaramı içtikten sonra az once :))

simdi acil cilt arındırma b ilgileri bulunan bi gııgle sitesi bulmalıyım :s

p.s. Efsa acil bilgi lazim bu konuda bana, bi el at nolur GuvenilirEvdeAcilCiltArındırma lazim :)

ooof gidiyorum geliciiiim :))

P.S. sen okuyorsan teşekkür ederim tekrar nazik davetin için (utangacKeyifliSmiley)

28 yorum :

Cimbakuka dedi ki...

Yap yap sonra yardım ediiiin :)))

az iç anacım az..

AmeLia dedi ki...

o cilt şeysi için benide bilgilendirirsen sevindirik olurum:D bende kullanıorumda sigara:D:D

perikizi dedi ki...

aynı durumdayım bende benzim bembeyaz(annem gibi dedim lan)azaltmak hatta bırakmak gerek..
Cümleten azaltarak bırakırız inş.

{ Dishy Fashion } dedi ki...

I was ver angry baby opps! Don't smokeeeee

katre_wınscare dedi ki...

eheuhehehhe bendede var o dert yawwss banada lazımmmm :D:D:D nasu arındırıyos banada yapsana bulunca nolusunnnnn xd

efsa dedi ki...

ayyy ben şimdi gördüm iyimi :))) asıl ben utangaç gülümsemelerimi bahşedicim sana

kızım ben sana şimdi nasıl ulaşicim yaaa :(

Adsız dedi ki...

Bu konuda seni devamlı uyardım.Enteresandır ilk defa bir konuda dediğim üzerine "peki" demedin.Zor bir konu olduğunu ve senin için sigaranın hayatında ve dudaklarında(utangacsmile) ne kadar önemli bir yeri olduğunu biliyorum.Ama artık "BİR AN ÖNCE AZALTMAYA VE HATTA BIRAKMAYA BAŞLA.."

p.s: offline iletini az önce aldım.."tek kelime etmedim. tek kelime etmedin.."

ahh be kadın..!

Wisé LeuthanAvé dedi ki...

kil maskesi deneyebilirsin :)

gay_yor dedi ki...

salatalık maskesi :) annem yapıyor ama nası yapıldığını bilmiyorum ama dur googledan kopya çekeyim hımmm tamam bak şöyle yapılıomuş..ben geç kaldım biraz yazmak için ama olsun (1 salatalık, elma sirkesi, susam yağı, 1 yumurta. Soyulmuş salatalıktan kesilen 5 kalın dilim mikserde püre haline getirilir, 2 tatlı kaşığı elma sirkesi ve 2 tatlı kaşığı susam yağı, 1 yumurta sarısı (beyazından ayıklanmış olacak) iyice çırpılır ve hepsi mikserde iyice karıştırılır. )sonra yüze bir güzel yedirilir..:)
bu arada bak ben sigarayı bıraktım hadi sende azalt inan şimdi daha rahatım sigara içmediğim için..
yüreğinle kal..:)

owl dedi ki...

Sigarayı bırakan arkadaşlarımın ciltleri bir yılda inanılmaz renk değiştirip güzelleşiyor. Sigaranın cildi böyle bozması çok kötü gerçekten. Ama kurtul bence o yalancı arkadaş sigaradan :)

LoLLa dedi ki...

Efsa'm olsun bugunu kurtardim :))
onumuzdeki maclara bakıciiiz cilt konusunda :))))

LoLLa dedi ki...

Cimbakuka yaw temeeem az içiciim soz tırstım cunku yazı için resim ararken :s

gııgle gorsele sigara yazinca feci oluo insanin morali :(

LoLLa dedi ki...

AmeLia ve katre_wınscare bak burda Gayyor' umun ve Wisé LeuthanAvé ' in iki onerisi var ben ikisini de deniciiim
ama illa sonuc istiosan, yani senin cildin bok olursa ben yapmiim diosan brz beklicen ;)

LoLLa dedi ki...

perikizi auahauahau super guldum annem gibi dedim eheueheue :)))

ben de bronz pudra kullaniorum beniz beyazliii icin baska care yok :s

LoLLa dedi ki...

ADI ADIMBAŞI..

bi sartim vardi birakmak için hatirlarsan ama pek mumkun gorunmedigi için zor :s ;))
ha diosan tamam, benden de seve seve tamam :))))

bu arada "Enteresandır ilk defa bir konuda dediğim üzerine "peki" demedin", yepp herseye tamam, peki, nasıl istersen, oyle yapalım tamam, bana uyar ok oyle diosan derim biliosun (SADECE)sana amaa sigara bu ya :s

ama sartlar olusursa neden olmasın eheueheue ;)

LoLLa dedi ki...

Gayyor' um allah razi olsun en guvenilir kaynaktan bu maske gonul rahatligiyla cildime tukurmeden basliiicm yrn .)

ha sigarayı da simdiye kdr icmedim sabahkilerle duruorum hala, afferin de bana (sevimliSmile)

LoLLa dedi ki...

My Dishy Fashion donT angry ama yaaa promise that 'll give up okkk but before iLL try it :)))))

LoLLa dedi ki...

owl bu oyle bişi ki bi turlu kurtulamadigin ama aşık oldugun adamdan gidememek gibi :s

ama cook azalticam .)

gayyor' a soz verdim :)

LoLLa dedi ki...

Wisé LeuthanAvé yorum yayınlanmadi yaw galiba sigara istemio kendisini bırakmamı :)

amaa ben senin kil maskesi tavsiyene uyup haftada bir ya da iki haftada bir yapiciiiim :)

tesekkur ederimmms .)

LoLLa dedi ki...

katre_wınscare sey yapalim 2 haftada bir kil maskesi, haftada bir de Gayyor' un bahsettigini yapalim bence

AnGeLiTa dedi ki...

valla bebeğim yanlış bişi yazmayayım benim cildimde çok bozuldu biliyosun benim tavsiyem bolbol su iç hergün cildini güvenilir bi temizliyici ürünle temizle kremlen bol bol etksi en aza iniyo :)) biliysın

LoLLa dedi ki...

AnGeLiTaaaa senin cildin bebek gibiii bozulmus hali oysa eweay bana :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

lolla çok tatlısın ya..
gönderdiğin linki inceliyorum bir örgüt lideri edasıyla dağıtıyorum,öpüldün :)

LoLLa dedi ki...

eheueheu temeeemmm stop. :)))))

AnGeLiTa dedi ki...

yaw konuşma benden iyi durumda cildin bi kere :D

LoLLa dedi ki...

angelita' m iyi gormemisin sen he
temem bizimkiler kotu diil o kadar da sigara mahvedii ya :(

{ Dishy Fashion } dedi ki...

Çılgın kız hasta olma seni yeni buldum ben aman az iç bari kiss u babe!

LoLLa dedi ki...

Güzel Dishy' m az içiorum dun geceden beri :))

sweetKisssesss

Yorum Gönder