13.02.2009

yaşasınnn :)



yaşasinnnn bana da ödül geldiiiii pek ama pek sevgili Digital Sevgi Kelebeği' mden lay layy lommm layLoYlOyLoy :))

efenim teşekkürler ediyorum naptim acaba diye düşünüyorum böyle nazik bir ödül için
(gayetŞımarıkSmiley)

kuralları okudum ezberledim hakkını vermek için aradım, taradım en güzel elması buldum :)

vee sahip sıraları gayet adildir alınmaca kızmaca küfretmece wayy adiii sevmion mu len sen beni heh cok ta s.kimde demece yoks .)

gayet sevilenlerdir, elmasın gitmedikleri sevmediklerim değillerdir henüz yakın dialoglar kuramadığımdan (ki benim hatamdır) emin olamadıklarımdır :)

vee:

Efsa'm (canım)
Gayyor'um (biriciğim)
Kelebenk'im (bitanecikPilatesGurum)
Toph'um (balım)
Salıncakta İki Kişi' m (meleğim)
Camilla'm (aşıkBebeğim)
Karalamaca'm (düşselinHayali)

hımm sadece sunu pek çözemedim daha once ödül almislara ödül verilmesi yasak mi :s
diskalifiye olmayalim da :)

kissseessss

layLoYlay .)

8 yorum :

Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

:) Ödülünü başucunda sakla lütfen:)
ihi..

efsa dedi ki...

:))))))) öhöm öhöm
içimde dans eden bir kız var.
hatta şuan ykulaklara yayılmış bir gülümseme de sunuyor buradaki insanlara.

Seni Seviyorum lollammmmmmmmm

MUCUKKSSSSSSS

LoLLa dedi ki...

Digital Sevgi Kelebeğim koydum bilemm :) ama sol tarafim calismadii için sağ başucama koydum .)

LoLLa dedi ki...

Efsa'm benimki de tek elle dansediii ,)))

lav yu beybeee :)) ay lav yu tu ;)

salincakta iki kisi dedi ki...

mim'leri sevmemek olur mu hic? bayiliyorum :)

elmas'imi da mutlulukla kabul ediyorum, cok tesekkur ederim :) sevgi ve muhabbet karsilikli :)

LoLLa dedi ki...

salincakta iki kisi .)) (sevimli icon)

kelebenk dedi ki...

canım benim elmas kadar değerli ödül için teşkür ederim... çok öptüm muahs

LoLLa dedi ki...

kelebenk' im mmmuucckkk .)

Yorum Gönder