DeliRapunzel de Blogumu SeViOoOo :)


Aaaaaaaaa ben eblegim kesin eblegimmm
yaa en sevdigim yediden biri olan delirapunzel 'im bana ödül vermişşş tee salı günü :s

uuuooffssss salak LoLLa de bana deliRapunzelim GüzelRapunzelim vur kafama ama ödülüme bişi olmasın :( once onu bi yere koyayım dur .)

ayh hayir hiç de diil evet yani görmemişin bi ödülü olmuş en sevdiklerinden tutmus zamanında yakalayamamis ama yakalayınca da havada kapmisSs :)))

allaaam saol

kulun.

Delirapunzel' im ödülüm saklayabilir miyim kendimee .)
yoksa ben kesin dayak yerim artık ödül verip yeniden içimizdeki ödül ateşini canlandırırsam :s

bilmiorum ki kim mutlu olii kim yeter LoLLa kafani kiricam yazi yazcam len birak diii :))

eeheueheeu

ama du bakiim aklıma şimdi bi kaç blog ve sahibi geliiii .)

hehh şimdiii

Ballerina Witch

Witchie Of Stars

Katre-Winscare

Beenmaya

AnGeLiTa

Kırmızılı

Dishy Fashion

olduuu temeeem .)

bu arada n kadar az kısıtlı renk var ya :(

P.S. temem bi daha gondermicem sozZz biliorum bazi bloggerlermiz yeter leyyn LoLLaa dövücem seni şeklinde blogDayagi aticaklar bana :s .)

mmuuccks herkese

11 yorum :

katre_wınscare dedi ki...

ehueheeh tesekkurler lollacık :):):):):):):) öpüyorum senı bebeyimm :):):)

AnGeLiTa dedi ki...

bebeğim teşekkür ederim ödülün için :))

{ Dishy Fashion } dedi ki...

Cookiem benim I kiss u babe ödül ödül dolanıyoruz günlerdir. Bu arada 3 günlük blogcu olarak birşey öğrendim renk kısıtlı demişsin hani blogger draftta yazdının altını boyama yeri var ben diet yazısını yaptın hani oyle yaparsın dene.

LoLLa dedi ki...

Angelita' m senindir bebeğim .)

LoLLa dedi ki...

Dishy' m biricigim hemmmen bakıcimmm galiba bakmadım o yazına

kisssess honey :)

Witchie of Stars dedi ki...

Teşekkürler şekerim!

кıямızıℓı dedi ki...

kırmızı kırmızı yazmışsn bide ohhh :)
saol yavrum,teşekkür ederim...

Ballerina Witch dedi ki...

aşkım yerim (:
saol bitanem beniiiiiiiiiiiiiiiim.

Cem Akkilic dedi ki...

DİKKAT

2009 BLOG ÖDÜLLERİ SAHTEKARLIĞI

BLOG ÖDÜLLERİ ADI ALTINDA YAPILACAK OLAN YARIŞMAYI (yarışma denilirse tabi) ANLAYABİLMEMİZ İÇİN 2008 DE DÖNEN ''DOLAPLARA''(!) BAKALIM.


ASLA KAZANAMAYACAĞINIZ ve NE OLDUĞU BELLİ OLMAYAN BİR YARIŞMAYA KATILARAK, BİRİLERİNİN SİZİ SÖMÜRMESİNE İZİN VERMEYİN. GEÇEN YIL YAPILAN YARIŞMADA KİM NE KADAR OY ALDIĞINI BİLE ÖĞRENEMEMİŞTİ.

BİNLERCE EURO KAZANIP DERECE ALAN BİR KAÇ BLOGCUYA DEMO VİSTA KAKALAMIŞLARDI!


DİKKAT : ALEXA RANKINIZ 200.000 DEN AŞAĞI DEĞİLSE, BU YARIŞMAYA KATILMAYINIZ. GEÇEN YIL ZATEN KENDİ ARKADAŞLARINA DERECE VERMİŞLERDİ. Amaç katılımı artırıp, sponsorlara şirin gözükmek çünkü.
http://takunyalibidocusu.blogspot.com/

beenmaya dedi ki...

hımmm ne güzel bir ödül bu böyşe yürekten gelmiş belli sımsıcak :)) çok teşekkür ederim sen zaten benden ödülünü almıştın değil mi sevgilerle öperim...

LoLLa dedi ki...

Heyooo cok sevindim begendiginiz için nasi bole yine simsicak oldu kalbim aaayyyhhh (utangacSmile)

ayrı ayrı yazamadım kusuruma bakmayın nolur üşendim cunku valiz topliiicimm

ama hepinizi ayrı ayrı deli dolu opuorummmms

sevgilerrrrr opucukler kucaklar .)

Yorum Gönder