allaam bişi keşfettim sevgili blogger dostlarim, arkadaşlarim, blogum ve kendim :s

tunaydin bu arada .)

Digital Sevgi Kelebeği'min bir şahane yazısıyla bünyem sabaha uyandı, yazı burda

yazıdaki her madde bir durup düşündürdü evet yaa çığlıklarıyla (bu ara her şeye çığlık atar oldum :)

ama dikkatimi çekip en yüksek çığlığı attıran esas madde; pazartesilerin suçsuz olması,

ben yıllardır hiç bir pazarı sevmedim, ki pazarları sevmememin kişisel nedenleri oldukça fazladır, üstüne üstlük ertesi günü pazartesi olurdu hep,

pazar gecesi mukemmel deli bi yerde eğlenmişte olsam, dünyanın en güzel 3 kadınından birinin parmaklarında da olsa saçlarım, sevgilimin yanında uyumuş da olsam hiç bir ertesiyi sevemedim,
zira pazartesiydi ertesi gün :s

ama neden niye sevmezdim pazartesileri bilemiyorum hala, sendromik bir gün denildi hep, dedim hep, öyle de hissettim yıl be yıl !

hep şöyle monologlar, dialoglar, düaloglar geçti birileriyle aramda:

allaaam çok mutsuzum (bugün pazartesi)

* neyin var
- yok bişey git başımdan (bugün pazartesi)

* gunaydın naber
- hıı sana da
* noldu şimdi ya
- yaa yok bişey bak sabahları biliosun beni üstelik normal bi sabah diil pazartesi sabah gelmiş günaydın diosun yaa hayret bişeysin uf kahve getirsene bana nolur :(

* taam :s

daha bi sürü böyle salak saçma öfkeler hezeyanlar

hiç bir pazartesiye cici yaklaşmadım ben, uslu olmadım hiç bir pazartesi,
ya çok dengesiz, ya çok gıcık, ya çok üzgün ya da çok öfkeli,,

ama az önce bahsettiğim şahane yazıda farkettim ki bi anda (ciddiyim);
pazartesinin nasil bi suçu var?

yani kalan altı günde de olabilecek her durum vuku bulacak, hatta daha kötüleri bile
ama yok pazartesi, tu kaka !

gerçekten suçu ne acaba pazartesinin :s
yani nasıl bir kod ki işlenmiş beynime yahut beyinlere :s

yakından tanıyanlar bilirler gerçekten de anlamsız bi şekilde pazar öğleden sonrası başlar gıcıklığım, pazartesi gecesine kadar devam eder butun tuhaflıklarımın silsilesi. hatta bazen abartıp cumartesi sabahtan başlar pazartesi gelio ürpertilerim, değişik bişey olurum :s

sanırım bu pazar değişicek bişeyler :s

teşekkür ederim sana can-ı gönülden digitalim sevgim kelebeğim .)

8 yorum :

ZIBBIDI dedi ki...

İşi sewmeyen bir toplumuz.Helede tatil günlerinde kendimizi salıwerdiğimz için çalışmanın ilk günü daha bi çok koyuyor.Misal 6 gün çalışıp sadece sadece çarşambaları tatil yapsan perşemde iş başı yapacaktın we perşembelerden nefret edecektin.Çünkü tatilin tadı damağında kalmıştır we daha çarşambaya bi milyon wardır..:D

owl dedi ki...

Bende pazartesi sevmeyen bir benim sanırdım, aynı duyguları paylaşıyorum arkadaşım :))

katre_wınscare dedi ki...

hımm bende sevmem pazartesılerı ama bu derece degıl yaw :S ne bılıım pazar gunu akşamlara kadar yat bunyeyı rahata alıştır ertesı gun kalk sabaan körunde okul gıt okadar yatıstan sonra pazartesı sucsuz olsa bıle dellenıo ınsan ne biliimm

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDI'm hıı evet ayni olay ;)

LoLLa dedi ki...

Owl' cum demek ki neymis pazartesiler sucsuzmus ;)

LoLLa dedi ki...

Katre pazartesi sucsuz en azindan benim tarafimdan aklandi artik .)

MANUKYAN dedi ki...

ahahaha al benden de okadar.. sanırım herkeste var pazar ve pzt sendromu..

LoLLa dedi ki...

MANUKYAN' ım iyiyim walla su saat oldu hala titreme gelmedi bana ;)

Yorum Gönder