eveeeet bir yarim saat oldu bu güzel adama hayat tarafindan +1 daha verileli .)
kim bu adam? kendisi Cimbakuka .) kaç oldu henüz sormaya cesaret edemedim ;) aslinda biliorum :))))

benim için özelliği ne? kendisi benim yakınca bir zamandır pekSevgiliYaşamKoçum .) yine yakın bir zamandır her başım sıkıştığında, her canım sıkkın olduğunda nerdesinnn diye başına ekşidiğim, surat yaptığım bir güzel yürek .) sıkıDost olabileceklerin ta kendisi..
inatla hata yapiosun dedirttiğim bir adam :) ve gerçekten meraklanacak kadar karşısındakine değer veren sağlamBirDostAdayı .) blog sayesinde tanıdığım en güzel insanlardan olma özelliği onun başına en büyük belayı sardı: beni ;)))

kendisi yarımSaat+15 dakika önce bilmemKaç yılının 26 Martında geldiiiiim demiş güzel annesinin kucağında .) iyi ki de demiş dicem çok klasik olucak ama walla öyle iyi ki de demiş .)

şimdi o sanio ki ona sadece yorum yazicam hepisi börtdeysi kutlu olasica diye :)) ama ben bi ikizlerim ve sagimSolum belli olmazZz :biliosun artik :)
sen dua et deliripte tee oralara tlf edipte kahlua+portakal yaptirtmadim sana ;)) ama du bakalim gelemezsem öyle görünüo seneye ;))) olmadi kart atarim bebeem londra pek güzel sen de gel diye :)))

burdan çıkarılacak sonuç : iyi ki doğmuşsun sen .) iyi ki hayatımdasın .) iyi ki hayatlardasın .)

p.s. walla bak yeni yaşında sözünü dinlicem ;))

mmmmuuucckkk sana bi dolu .)

MUTLU YILLAR CANIM

14 yorum :

Cimbakuka dedi ki...

Yorum yazamadım bile :)

sadece kendine çok iyi bak, mutlu ol hakediyorsun unutma :)

içki'mi süper geldi :)

LoLLa dedi ki...

hehh bak mutlu oldum simdi iyi geldiyse ;)
gercegi de cok yakindaa .)

kissess

Digital Kelebek dedi ki...

Mimlendin meleğim..
Mujjksss:)

LoLLa dedi ki...

bakiorumm bidenem hemennnn :))

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

iyi ki doğmuş hoca... madem senin tarafından bu kadar değer verildi, değerli biridir...
heppii börtt tey! :D

LoLLa dedi ki...

Serzeniş Meraklısı' m degerliyim degerlisin degerli degerliyiz degerlisiniz degerliler .)

darısı senin börtt teyinee .)))

kissesss .)

efsa dedi ki...

şimdi o birrrr diye beyzdaki gibi mi başlasam yoksa yoruma yazdığım gibi ne kadar insancıl ve dost olduguna mı dem vursam bilemedim. Bildiğim tek şey iyi ki ben bu adamı tanıdım diyebilmek.

Bir Galatasaraylı olarak, bir gün beşiktaş maçında onunla sevinmek benim için bir onurdur. :)

bende bört teyyy istiyom :PP Allah ım ne fesatım. :))

carameLia dedi ki...

aneee

mutlu yıllar (: sevdiklerin ile birlikte nice yıllara .. hep gülümse emi..(:

LoLLa dedi ki...

EFSA' m evett iyi ki tanımışız bu adami .)

senin hepinde börtteyinde dua ette atlayip gelmiim oraya :))))

LoLLa dedi ki...

caramelia ben hepimizin adına burdan ilettimm ;))

mmmuucckkk .)

efsa dedi ki...

:)) ay ne güzel olur, şarkılar bile söyleriz.
"bilirsin ne kadar güzeldir... antalyada sonbahar...."

LoLLa dedi ki...

EFSA' M ahhhhh .)

Cimbakuka dedi ki...

Seviyom len sizi.

LoLLa dedi ki...

Cimbakuka' m biz de sennnni seviozZz ;))))

Yorum Gönder