sinir krizlerindeyim !
gerçek anlamda dışarıya cikip cinnet geçirmek istiorum o sikik otobusun tam kapisinda !

bilemiyorum aramizda var midir bu organizasyona cesitli nedenlerle dahil olan, eger varsa simdiden ozurler diliyorum..

ama insaf be kardesim! kulak diolar buna, beyin diolar yaa !
kafa bizimki de dimi !

hayir gectim herseyi, bunun hastasi olani var, cenazesi olani var bebegi olani var yaa !

migreni olan birini, zar zor uyuyan bebeği olanini, cenaze acisi yaşayanini dusunmezler mi bunlar hiç!

nasil bir hirstir bu anlamadim ki !!!

ise yarasa bari ! sadece kulaklarin namusuna olan oluo !

anlatamam burdan, gerekli cumleleri bulamiyorum ofkemi anlatmaya!
sinirden inme inecek bi tarafima! nasil bir konforsuzluktur bu gurultu, nasil bir dayatmadir!
iste yasamak istemeyişimin bir baska nedeni de bu tarz seyler bu ulkede!
ya yok mu sikayet edebilecegim ve ciddiye alinacagim bir mercii ya da her ne boksa bu ulkede!

be adamlar/ adamciklar hic degilse once bir sosyal hizmetler uzmaniyla, ya da ne bileyim psikologla gorusun ondan sonra yapin su lanet propogandanizi ya da her neyse ! ki ise yarasin siz de rahat biz de rahat yaa!

yok oylar akrilik partiye, yok oylar sentetik partiye, yok sikik partiye yok bilmemNe partiye!
ya ben zaten verecek olsam veririm dimi be adam, senin aptal otesi sinir bozucu sesin mi uyandiracak benim algilarimi ya !

sinirlerimi ziplatmaktan baska bir boka yaramiosun ki!

hehh simdi X bey Y hanima diyecek ki; hanim bak akrilik partiye verelim bizim oylari adamlar yirtinio vardir bi bildikleri,
Y hanim da X beye; aay dogru bey oraya verelim hatta dur komsulara da haber verelim
X bey; gerek yok hanim duymuslardir, boguruo adamlar !

allaaahim nasil bir ofkeye dustum yarebbim ya! pazar gunumun en guzel saatleri, keyifliyim sakinim ama yok bana haram dimi su kadarcik bi sukunet!

firsatim olsa ya da ne bileyim cesaretim olsa durdurucam otobusu;

'be serefsiz eblek sen kimsin de benim ve cevre sakinlerimin huzurunun içine ediosun senin sesini duymak zorunda miyim be ben! git baskanina soyle: "sevgili hasmetmeab, sevgili efendim sultanim halkimiz rahatsizliklarini hadleri olmayaraktan arz etmekteler ve mubarek sesinizi kissaniz demekteler" dicem!

ya olucem yaaaa gicik oldum yaaa
kulak tikaclarim bile ise yaramio, telefonu duyamiorum muzik dinleyemiorum ya!

bi de onlem almak zorunda miyim ya! neden bu konforsuzluk ya!

yok arkadasim secimle mecimle isim yok! benim oyum yaramaz bu ulkeye zaten, sahsi fikirlerimi duysan iceri attirirsin beni iktidarSahibi! ama nolur bari bi ise yara da kes su sesini yaa!

hhhhıoooooofffffffffff !!!!!!!!!!!!!

11 yorum :

Digital Kelebek dedi ki...

Ahaha:)
Dünyaya geri dönmüşsün.. sevindim:)

Ayrıca, bu musiki ile gezen seçim araçlarında güzel ses sitemleri olmuyor.. Bende buna gıcık oluyorum..

Kafamıza sıçıyorsunuz madem, e biraz kalite lütfen:))

LoLLa dedi ki...

Digitalim Canım Kelebegim :)

dondum yepppp ;)

basBelasiMeleginimBenSenin ;))))

pRncfRn dedi ki...

relax bebeim relax beni düşün rahatla :))

LoLLa dedi ki...

pRncfRn' im hayatım olmuo n kadar seni dusunsem de ne kadar mutlu olsam da dakika basi gelip içine ediolar ! :)))

Mm daha iyiyim gerci ;)))

kkiiisseesss

Maryjade dedi ki...

hislerimin tercümanı olmuşsun, tşk. ediyorum :-)

KaRaMeL dedi ki...

bu konuda bende dertliyim cnm.hem kafamızı beynimizi patlatıyolar sorada oy vermemizi bekliyolar..bide kapı kapı dolaşıp 'desteklerinizi beklıyoruz' nutukları çekıyolar.saçma gelıyo bana :s

ZIBBIDI dedi ki...

Wah kuzumm ne dertlenmişin sen ama sonuna kadar haklısın yapılanlar harbi b.k yemek misal benim oy wereceğim partinin adamı için hiç iyi şeyler söylemiyorlar ama ben iynede werecem sonuçta başa gelip te götürmeyecek yook.

Buna benzer bir olay dile getirecvektimde bundan bir post olur diye düşünüp waz geçtim..:D

LoLLa dedi ki...

Maryjade henuz bi cozum bulamadim ama :(

LoLLa dedi ki...

KaRaMeL aynenn

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDI bugun duyamadim allah sesimi duydu galiba :s :))

zerdüşt dedi ki...

al benden de o kadar. bu yawşaklara küfür etmek için kelime dağarcığım bile yetersiz kalıo abi. daha ne diyim ben. öperim yazan ellerini düşnen beynini :)

Yorum Gönder