okulumu daha dogrusu bazi kisimlarini sevmedigime bugun bir kere daha kanaat getirdim sinir krizimi kahkahalarla desteklerken :s

kısaca hayatta gorup gorebilecegim en sevgisiz insanlarla muhattab olmak zorunda kaldim sabah saatlerinde, ustelik hiç birini tanımamama ragmen sanirim bazisi benden nefret etti yine :(

konusmuorum bile sinifta :( yazmicaktim burda ama çook içime oturdu :(

pazartesi sendromumu Digital Kelebek 'im sayesinde tam yenmişken, bir de bu ders cikti :(
cok nadir numara cekerim kendime iyi degilim derse gitmeyim, kahve içmedim ayilamadim girmeyim derse etc diye ama bugun uc saatin birine girdim gayette bilerek isteyerek girmedim ikisine simdi vicdan azabi cekiorum :'(
allahtan Zibidi Gonzales'im yanibasimda :)))

aaaa bi de biricigim baharım aşkitom (pembeyi çok sever kendisi) yanımda bu donem heppppp Allaaam tesekkur ederimmmm .)

işte boyle .) ooh be rahatladimm :)

2 yorum :

Digital Kelebek dedi ki...

Ahh canım ya, yinemi başladı sendromlar:)

LoLLa dedi ki...

bosverr sendromu Digitalim Kelebegimmmm odevvvvvvv :)))))

Yorum Gönder