26.03.2009

tazeMim BeN

hhheeyy biriciğim değerlim Digital Kelebek' im beni mimlemişşş yasasinnnns .)

hımm mimKonumuz Ben' miş .)
karmakarisik olucak ama maddelemeye calisicam kisaca, yormadan .)

- deliyimdir ben, anim anima uymaz. kahkaha atarken bi anda somurtabilirim nedensiz, gicik ederim insani :(

- cook sabirsizimdir, hemen her sey olsun isterim iyi veye kotu bi sonuc isterim. olmadi mi basar giderim (henuz gidemedigim tek durum var)

- kolay aglarim, desarj bi nevi, ama gercekten hissederek aglarsam ooof :(
bi gun tatilde tanistigim bir tatli ressam amca babamla kavgam sonrasinda beni aglarken gormustu de, 'sen nasil bir geçmişin yıldızısın be güzellik agla saç ışıklarını etrafına küçük kadın demişti yanıma gelip .))) tirsmistim orasi ayri :)

- kolay vazgecemem özellikle çok sevdiysem, ama gecersem hiç umulmadik anda ve sekilde anında orda biter, aykırı bi durum sevginin dogasina ama boyle işte, giderken yanarım yakılırım ama giderim

- güzel olan her şeye taparım. güzel kadın, güzel renk, güzel adam, güzel koku, vs vs

- kimseye soguk duramam, durmussam gercekten o an nefret etmisimdir ondan.

- altinci hislerim oldukca kuvvetlidir, son iki yıldır cikmaya basladi :s

- hediyelere bayilirim, iltifatlara bayilirim, bir güzel bakışa bayılır mest olurum

- İzmir' liyim ve topragim olan herkese karsi extra bir sempatim sevgim anlayısım simarikliğim var .)

- ciddi şımarığımdır, yapmacık olmadan becerebilmeme herkesle birlikte kahkahalar atmaktayım ;))

- sevdiğim adamın kollarından başka güvenli yer tanımam

- yalan söylerim kolayca ama gider eblek gibi bunu bi zaman sonra anlatirim (basima ne geldiyse bu kendimi tanrı' ya affettirme seremonisinden geldi)

- çook kararsızım, bu renk mi o renk mi ; o mu bu mu; böyle mi şöyle mi, vs vs

- sigaraya, alkole hayır demem bayılırımm, sağlam nargile içerim duman çıkmaz .)

- parlak olan herşeye karşı bir zaafım var .) simlerle yaşayabilirim .)

- ağlayan çocuğa tahammül edemem, ben de ağlarım :'(

- çok iyi aptal ayağına yatabilirim, içimden ya küfrederim ya kıçımla gülerim

- laf sokarım itinayla, sonra üzülürüm

- kin tutarım en pisinden, ve yeri gelirse gercek bi pislik olurum rahatlıkla

- utanma duygum pek yoktur, utanmışsam hissettiğim bi şeyi açığa vurmuşumdur .)

- kızlarla anlaşamam, sayılıdırlar hayatımda .)

- kolay kolay şaşırmam, kolay kolay aa imkansız demem burnumu herseye sokarım

- BABAMA TAPARIM :'(

- KARDEŞİM HAYATTA EN DEĞER VERDİĞİM TEK ŞEY, herseyi ve herkesi feda edebilirim onun için,,

- bi erkekte güce bakarım. para pul gücü değil, duruşundaki güç,

- bi erkeğin asla yalan söylememesi gerekir, ya da anlamayacağım yalanlar söylemesi gerekir, anlarsam gözümden düşer parça parça..

- erkeğin sahiplenmesini, karismasini isterim, yasaklar isterim, kavga etmek isterim, tutku severim kavgada da,

- çantaya, tokaya, takıya, renklere ojeye çook para harcarım :) parasız kalırım ama harcarım bile bile :)

- kahve + baileys olmazsa olmazım,

- yeni yeni allık kullanmaya basladim :)))))

- çoook gülerim, hele ki asabim bozuksa yanımda durulmaz, hukuk profesörünü derste güldürmüşlüğüm vardır yirmi dakika boyunca ( adam agliodu nerdeyse :s )

- çok pis kaytarırım, bahaneler bulurum karşı tarafın yememesi lazım ;))

- ciddi bir liberalistimdir .) bırakınız yapsınlar bırakınız gecsinler .)

- siyaset beni sıkar .) babamdan, kardeşimden ve zibidiGonzales'ten alırım son haberleri :))

- magazin de beni bayar .) ayse arman'i cok severim, elif şafak' i cok severim

- bugulu sesli adamlara karsi zaafim var :)

- robbie williams aaagghhhh ;)))

- çok çabuk hoslanirim, ama unuturum

- zor aşık olurum, zor vazgecerim ama gecerim

- seversem perişan olurum, gecemem gidemem

- nezaket varsa hayran kalırım her iki cinse de insan olarak

ayhh bu kadar .))

mim i gondermicem baskasinaaaa ;))))))

digital kelebek' im teşekkür ederimmmm .)

13 yorum :

Digital Kelebek dedi ki...

:)
Saol canım.. Mujks:)

ZIBBIDI dedi ki...

Al eline patlamış mısırı,Film gibi..
Tam seyirlik..:D

LoLLa dedi ki...

Mmmuucckk Digital Kelebek' ime .)

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDI' m :))))

hehh can sıkıcı bi film olmazdım heralde içimdeki 40 kusur kadınla :))

mmmuucckk :)

efsa dedi ki...

hemen hemen birisi hık demiş. bizde beraber düşmüşüz burundan gibi olmuş. :)))

sen bide çok güzel bir insansın,
iyi ki de varsın.
insanların hayatına güneş gibi ışık saçıyorsun cidden.
böyle bir anda hem keyfi, hemde acıyı duyumsatıyorsun.
hem seni korumak, hemde sana sığınmak ihtiyacı da hissettiriyorsun.
seni seviyorum güzel kız

beenmaya dedi ki...

buğulu sesli adam nasıl oluyor yahu :))

owl dedi ki...

Yazını okuyunca bana çok tanıdık geldin :) Neden acaba :))

LoLLa dedi ki...

EFSA' MMMM yaaaa :( :)))

ne guzel yazmissin canımın taa içi yaa :'( ooff yok bogazima bişi tikanmadi simdi bogazima kacti duman :( :)) ayhh ben şımarık şımarık giderim okula amaa simdi :)))

eveeettt seninle feci benzioruz bizZz o yuzden galibasam basina bela oldum .))

çokk seviyorumm seniiii gülYaprağım .)

LoLLa dedi ki...

beenmaya'm boyle kenan ışık sesi gibi, rutkay aziz sesi gibi (onun tipi de olabulu :)) :)))

eheueheue ;)

LoLLa dedi ki...

owl neddden acccaba ;)

Adsız dedi ki...

ne kadar tanıdık .. kaybedilen ..

UFUK ÇİZGİSİ dedi ki...

eski mimlerini okudum da..çok samimi, çok içten, çok zor, çok dürüstsün..güzelmiş..

LoLLa dedi ki...

UFUK ÇİZGİSİ ayhh .)
tesekkur ederim , hojjgeldin be yaw ;)

Yorum Gönder