günün tam da bu saatinde blogları okumaktayım. az önce bir inanılmaz yazı ile karşılaştım yine.
ara sıra bunu yapıyorum bilir beni okuyanlar .)
tutamıyorum kendimi. istiyorum ki okuyarak mutluluklara gark oldugum, okurken uzun uzun düşündüğüm çok sevdiğim yazıları okuyabilecek kadar çok insan okusun :s
bu aslında izinsiz kaynak gösterme olabilir, hatta literatürde akademik aşırmacılık kapsamına bile girebilir karşı taraf kötü niyetli olduğumu düşünüp kasarsa :(

ama bilinsin ki asla ve kat' a yok bir kotu niyetim tabii ki..

bahsettiğim blogger .uzağa giden kadın. ve onun Sürek Avı başlıklı yazısı.
inanılmaz güzel yazıları var onun, lakin burda bugün bir yazısı var

p.s. haddim ve iznim olmayarak kendisinden özürler diliyorum :(

ağzım açık okudum, beynim yandı okurken, bazı yerlerde içim titredi, bazı yerlerde gülümsedim,,

ama sanılmasın ki bu yazı bir gönderme. o şekilde kullanmam başkasının hiç bir yazısını, kullansam da belli ederim, ona da açıklamamı yaparım .)

sadece bu güzel yazıyla bir nevi hesaplaşma yaşadım sevgili beynim ve kalbimle. aslında insan beyninin kalple ne kadar zor anlaştığı, anlaştığında ise ne kadar mucizevi bir mutluluk yaşandığını düşündüm tek tek. beden ve zihin konuşması var sanki yazıda, gerçek bir savaş..

ooof cokk guzel olmus

2 yorum :

Uzağa Giden Kadın dedi ki...

Merhaba...

Bu incelik için ben teşekkür ederim.

Uzunca bir süredir beden-zihin sorunsalı üzerinde çalışıyorum.
Bu yazıda geldiğim son noktayı anlattım.

Sayfanıza bir gelincik bıraktım.
Nice paylaşımlara..

LoLLa dedi ki...

.uzağa giden kadın. çokk mutlu oldum..

evet, nice paylaşımlara .)

sevgiler efenim .)

Yorum Gönder