:s
noluo ya :s
mezun olamadan gidicez teker teker :s
basligin tam karsiligi olucakti gunun bilancosu nerdeyse!
a.q nasi bi guvenlik sistemidir ya!
bilkent patlamasından bahsediorum evet :(
benim okulum diil ama orda bir suru arkadasim var, degerli hocalarim var :(
olmasalardi bile bir cok insan var orda :( nasil bi guvenlik sistemidir ya da anlayisidir ya
AMA gorduk ki guvenlik kimlik kontrolunden ibaret degilmis sadece!
bizim okul bilkentin cakmasi, bilkent guvenligi yogun diye bilinirdi bi nebze olsun, simdi bide bizim okulu dusunelim !
on giriste arama olur, arka giristen girilir rahatlikla !
cantalar aranmaz, ust bas aranmaz, sadece kimlige soyle bir goz atilir belki resim bile goze carpmaz!
sonuc : basin sagolsun türkiye . .

GEÇMİŞ OLSUN HERKESE.

yarım saat sonra gelen edit: az once Cimbakuka' nin son yazisini okudum daha dogrusu tablosunu inceledim hem de arka arkaya dort kere ! yalan soylemiorum gercekten tam 4 kere !
tuylerim diken diken oldu, tesekkurler yazisi için. yazi burda

6 yorum :

khronossentius dedi ki...

Çok kafa yormuşsun bebeğim. Bende bilkent deydim bugün bak yaşıyoruz hala ölmedik:)Bir ipin ucunda sallanan insanlar olarak yaşarken gereksiz bu şaşkınlık:)

LoLLa dedi ki...

yaaaa ayparçam yaaa manyakmisinnn yaa ne işin vardi yaaaa :(( allah korumus seni ve digerlerini yaa :'((

ooooffff

Uzağa Giden Kadın dedi ki...

Geçmiş olsun..
Mezuniyete gelince olunuyor.
Sonra olmalı mı olmamalı mı diye düşünülüyor...

Günaydın! Kendine iyi bak...

cesetizleri dedi ki...

lolla yazdığın konuyla ilgili bir yorum değil bu ama yazı konun için kin doluyum hala sakinleşemedim.
neyse yorumda cevap verdim ama cesetizleri@gmail.com'a mail atarsan ben resmi göndereceğim sana.
mail adrsine baktım bulamadım buralarda.

LoLLa dedi ki...

Uzağa Giden Kadın cümlemize bununla gecmis olsun evet :(
surekli para oduyorum mezun olamadikca :( bitse hem vaktim kurtulucak hem babam :'(

Güzel akşamlar benden de sana .)

LoLLa dedi ki...

cesetizleri öyyyle güzel oldu ki şu resim ahhhhh ahhhhh .)
bagiriciiiim kapa kulaklari: TEŞEKKÜRLERRRRRRRR ;)

mmmuuccckkk

p.s. yazı konumuza birileri bi an önce biseyler yapmali :(

Yorum Gönder