ve geldim efenim kisa sureligine, vefakatamalakin yine gidiciyim :(
sinavlarim baslio pazartesi ve ben 33.5 seklinde dolasiorum :(
kaldı ki digital kelebek sayesinde pazartesi sendromumdan kurtulmustum bir sure once .))
depress moddayken gece gezmeleri, arkadas ziyaretleri, adsiz alkolikler dernekleri iyiydi ama simdi pek tutustum :s
bu donem takintisiz geceyim, dileyin benden ne dilerseniz sevgili en sevdigim blogger yazarlarim ;)

lakin kafama takilan bisey var, rahat ettirmio beni. su blog renkleri :) cart pembeler falan serpistirmek istiorum ama beni okuyanlarin gozlerini de rahatsiz etmek istemiorum :s
onerisi olan varsa nüttfen susmasin, yazsin car car aklina gelen uygun renkleri :(
yukariya anket seysi koyucaktim ama beceremedim daha dogrusu yeterince kafaya takmadim bulmak icin :) ama bir de soyle sorun var, renk paleti cok kisitli :s istedigim pembeler yok :(
cok sey istiosam olmaz zaten .) ama mumkun mertebe acil renk paletine ve onerilerinize ihtiyacim var hatta elinizde varsa anket seysi bir de sade ve islevlisinden .)

temeeem gittim, gitmeden bir sahane sarki birakiorum yukariya,
sevenler bol olacak diye umud ediyorum..
.)

kisses&hug

Loves

12 yorum :

ZIBBIDI dedi ki...

O kadar gereksiz şeylere bakıp yoruluyor ki gözler,senin yazılar için yorulmayı hakediyorlar..

Aslında renk de gerekmiyor yazıların önemli olan..

Ama cıwıl cıwıl renkler hem sana hemde okuyucularına pozitif enerji werir diye düşünüyorum..

yanikkoza dedi ki...

sevgili şeker bebiş ...bence yeni blog şablonun güzel evet renk kartelası bloggerde sınırlı ama bence blog şablonları indir htlm kodlarını ve şablon ayarlarına yapıştır ve süper alsana bir öneri ve renk olarak bencede pastel pembe ve turkuaz süper ve beyaz güzel olur ama bence bunlar uğrasma hazır bunu kullan çünkü acılır pencereler acılmaz çünkü server yoğun resimli temalarıda acmaz ya cok pc dilinde yazdım ama bence bu yeni hali güzel...
sevgilerimel....

efsa dedi ki...

özledimmm :(( akşam arıycaktım ama aramadım, ellerim gitmedi nedense. sence neden :( iyisin dimi

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDI' M ayyyy ayy nasil simardim tam da su an anlatamamm .) kiyamam gozlere .)
evett ben de civil civil renkler istiorum iste. asagida sevgili yanikkoza' nin onerisini sevdim sanki. su sinavlar bitsin bi el atalim hep beraber renklere :))

kisssesss honey

LoLLa dedi ki...

yanikkoza' cim evett hemen aklima yatti seker pembeler turkuazlar falan .) su pc terminolojisinden pek anlamiorum ama sanirim tepende ziplicam nasi yapicaz onu diye ;))) bitsin de su aptal sinavlarim :(

mmmuuucckkkk .)

LoLLa dedi ki...

EFSA'M ellerin gitmemesi tamamen vazgecisten kaynaklanio. yakinen yasiorum bunu, biliosun.
karsi tarafin cabasinin olmamasi vazgecis surecini hizlandirio. ama zor ama kolay bi sekilde gecio zaman..
iyi gibiyim ama cok yogunum arka arkaya geldi sinav tarihleri :(
bi kolaylayim durumlari kosucam sana hemen .)

everything' ll be easy, 'll be fine,,
u&me' ll see. .

loves kisses&hug for you..

.))
biraz sabir yalniz.. bana dedigin gibi balım..
cokkk seviyorum seni opucukler tekrar bi suru .)

owl dedi ki...

resimdeki renklere bayıldım şekerim. sen istediğin renk yap blogunu, biz gelir okuruz canım.

yanikkoza dedi ki...

selam şeker ya kaç gündür nette senin istediğin şeyler ve renkler için arastırma yaptım ama inan bulamadım ....
benden sana iş çıkmayacak daha prof birinden bilgi lazım ama bu halide güzel bir kere senin kalbinden cıkıp sözcük olanlar güzel canım sen dışa bakma içe bak :))))
sevgilermle şeker...

LoLLa dedi ki...

Owl tesekkur ettim cok babycim

LoLLa dedi ki...

yanikkoza' m cokkk cok sagol dusunmen yeterli be yaw .) .(

opucukler cokkkk cok cokkk

Adsız dedi ki...

pembeydi senin rengin

LoLLa dedi ki...

dikkatlisin o zaman ADSIZ

Yorum Gönder