7.04.2009

GATE

gitmektense kalmak ya da savaşmak ya da savsaklamak yahut sıvışmak
hepsi aynı kapıya çıkıo bazen literatürde..
ama bu neyin literatürü, var mıdır bir ya da birden fazla okuyanı bileni bilemedim..
düşündüğüm tek şey bir yorgun beynin nasıl eski haline dönebileceği..
en son ayarlara geri dönmek, fabrika ayarlarına geri dönmek, bla bla bla..
renkler arasında sadece sarıyı sevmek gün ışığıyla doğrudan ilintili, yüksek mertebeden türevler alınırken bu kadar yoğun değildi yaşamak. ya da ters kayıtla hesapları kapatırken de..
umulmadık sorumlulukların binmesi, farkına varılması, sabah ayazında üşünürken aynı zamanda keşke ceketimi alsaydım diye düşündüğü düşünülen birinin tanınmadık bakışları ama bir günaydın tebessümü en masumundan..
yanındakinin kıskançlık bakışları kaç katım olduğunu düşünmeden yaş itibariyle..
telaşlar, girilen çıkılan sınavlar, verilen sınavlar, alınamayan dersler, alınan ama tutturulamayan hedef haline geldikten sonra korku içinde verilen dersler, acı acı tebessüm etmeyi öğrenmek demek böyle oluomuş diyerekten..
saçmalama vaktimdir ey blog, mazur gör & göster..

mazur görünüz..

14 yorum :

HaYaL MeYaL dedi ki...

Saçmalamadın ki mazur görelim.. Pff okudum,karamsarlaştım :( Sanrım kendimi buldum tekrar..

katre_wınscare dedi ki...

yaw cok gusel yazmıssın ne sacmalamasıı gercekten cok gusel satırlar !

beenmaya dedi ki...

geçer geçer daha öncekiler gibi bu da geçer neler neler geçmedi ki...:))

catlakkromozom dedi ki...

ufak bır karmasa sezdım ruhunda :)

yanikkoza dedi ki...

bizim şeker kızımız seni maruz görmek nedemek sen bizim şekerimizsin anlat seni okumaktan cok mutluyuz......
bende ikinci üniveriste okumak için neler yapmazdım ama bunun için çok geç hayat işte hayat hep beni olmazlara sokuyor,ama uamrım bundan sonra iyi olur....
dersleri hallet bitir anlınlığın akıyla sanada bu yakışır tatlı kız.....
sevgilerimle şeker bebiş....

GeCe dedi ki...

saçmalamanın böylesine can kurban güzel yazıydı

LoLLa dedi ki...

HaYaL MeYaL opucukler sana .)

LoLLa dedi ki...

katre_wınscare gusel olmussa ne mutlu bana .)

LoLLa dedi ki...

BEENMAYA' m dimi gecer .) neler neler gecmedi bunlar da gecer .))

mmmuuucckkkkkkkkk .)

LoLLa dedi ki...

catlakkromozom evett biraz karisigim bu ara .)
sevgiler .)

LoLLa dedi ki...

YANIKKOZA'm opucuklerr sana bi suru rengarenk tatli tatli en icten sevgilerle .)
atlattim sinavlari gecici de olsa .)
mmmuuuccckkk

LoLLa dedi ki...

GeCe tesekkur ederimm .) buralardayım .)

sevgiler

Adsız dedi ki...

sen hep gidersin elde durmazsın bahaneler sıralarsın korkuların vardır durmazsın vakti zamanı geldiğindede hayat unutturur sana hep.değil mi?

LoLLa dedi ki...

ADSIZ ???
anlayamadim pek gicikmisin bana sen? dikkat ettim de yorum saatleri ayni hemen hemen. acaba ayni adsiz misin? ve neden bana tarafindan bi savas acilmis gibi hissediyorum?

Yorum Gönder